superkaisa Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Hei! jeg overført et spill via minnepenn for å spille på en annen pc(fordi min hakker) så når jeg hadde overført trykket jeg på spillet og fikk error. jeg tror det stod noe med: D3D(og noe mer jeg ikke husker).dll finnes ikke. også noe mer. noen som vet hva det kommer av? Kan det ha noe med at det er en windows XP og vista? eller ? noen forslag til hjelp?
X-effect Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Du må installere spillet på nytt viss du skal spille det på en annen PC. Hjelper ikke bare overføre filene, når du mangler f.eks register-nøkler osv!
superkaisa Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 hmm rart jeg mener jeg har gjort det før! men hvis jeg installerer det på min også ikke spiller det før den andre har fått det. funker det da? eller MÅ jeg installere den på den andre pcen?
X-effect Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Jeg tviler på det fungerer sånn egentlig. Strengt talt må du vel installere alle nye spill, så vidt jeg vet.
superkaisa Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 så jeg mangler ikke den filen? jeg må bare installere den på nytt?
X-effect Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Du mangler sikkert mye, noe som gjør at du ikke får startet spillet. Installer på nytt igjen på den PCen du vil spille på, det er vel ikke så vanskelig?
superkaisa Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 Ok skal prøve i morgen håper det går *krysser fingre*
Kris Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Det funker nok det. Du kan ikke bare kopiere snarveien
toy_man Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Hvis det ikke er crack så. Kanskje det er derfor det har funket før, fordi du har dratt over et cracket spill.
superkaisa Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 installerte den påden andre pc, funker nå
Lange Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Noen spill kan overføres og spilles direkte fra ekstern harddisk, men noen kan ikke.
kjermy Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 WoW kan kjøres fra hva som helst uten å installere for eksempel, men det kan ikke alle... De fleste må installeres, om ikke det er proffe crackere som har ordna det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå