Gå til innhold

Ny laptop til spill o.l [9k]


Anbefalte innlegg

Hei!

 

La meg bare starte med å si to ting: ja, jeg vet at det finnes mange lignende tråder som dette på forumet, men ingen som har hjulpet meg med akkurat det jeg trenger (har lest igjennom over 10 "ny gaming laptop 8-9k" tråder nå.)

 

Og ja, jeg vet at jeg kan få en bedre pc om jeg velger en stasjonær, men dette er ikke akktuelt :p

 

nå som det er sagt kan jeg komme til spørsmålet: Hvilken laptop ville dere valgt av de 3 følgene:

 

Macbook white med 2.13ghz prosessor og 2gb ram (+ konfigurert harddisk til 250gb)? jeg syns mac-pcene er veldig stilige, og jeg er ingen hardcore gamer, så om den kan kjøre css på en OK framerate er dette ett fint alternativ. Link

 

 

Dell Studio XPS 1340 med en 2.4ghz prosessor og 4gb ram og 320gb ram. Som mac'en er denne 13" en liten laptop som det er lett å ta med seg.Link (den nederste)

 

 

Multicom Compal KHLB2 med en 2.4ghz prosessor, konfigurert ti 4gb ram, og 320gb harddisk.

Denne virker mye kraftigere enn de to andre, men med to ulemper: Den virker litt stor og klumpete, og jeg har hørt at det ofte tar opptil 2 uker før man får laptop'er man konfigurerer hos multicom, og jeg er en veldig utolmodig mann som gjerne vil ha pcn så fort som mulig ;)Link

 

Om dere har noen andre forslag er det bare å komme med dem :D

 

Pcn brukes til litt spilling og vanlig pc bruk som msn, musikk og litt skolearbeid. Vil helst ikke ha større enn 15.4" heller.

 

Takk for alle svar! (bare si ifra om noe er uklart)

 

de to øverste har NVIDA 9400m grafikk kort, den nederste har ett ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3.

 

(litt morsomt at de fire siste siffrene i URL'en er 1337 ^^)

Endret av atotlole
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...