Gå til innhold

Enter The Matrix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke fått så bra tilbakemeldinger so far..

men.. er sikkert mye øyet som ser også. spillet er altfor hypa, ødelegger ofte.

 

Sant sant, men sutuasjonen rundt ETM er litt spesiell siden ingen har fått spille baner fra selve spillet, men helle spesielle preview baner (for å skjule historie osv). Det er også bare utsendt (til nå) uferdig previewkode noe som er dumt siden Shiny sier de har jobbet på samme måte som Ion Storm gjør med Deus Ex 2 (dvs. lage "alt" hver for seg for så å sette ting sammen helt til slutt). Sjekk www.thelastfreecity.com <-console games forum for mer info om dette.

Uansett har jeg god tro på at ETM blir et knall spill, som skal fungere som en paralell til Reloaded, og ikke et forsøk på å lage tidenes spillopplevelse:)

Lenke til kommentar

Må si meg enig med deg Paranoide! Tror det blir NINJA! Jeg pakker det ut nå, og skal legge det på xboxen om ca 2 min :)

 

Tror det vil funke dritbra som en paralell, og grafikken ser utrolig bra ut også. Men det som skremmer meg er at jeg bare finner screenies fra PS2 versjonen. :-?

Håper for GUDS skyld at de ikke lager til PS2 og så bare porter over til Xbox og PC. Men jeg mener å ha hørt at Shiny har et Ps2 crew, et xbox crew og et PC crew.. kan dette stemme?

Lenke til kommentar
Må si meg enig med deg Paranoide! Tror det blir NINJA! Jeg pakker det ut nå, og skal legge det på xboxen om ca 2 min  :)  

 

Tror det vil funke dritbra som en paralell, og grafikken ser utrolig bra ut også. Men det som skremmer meg er at jeg bare finner screenies fra PS2 versjonen.  :-?  

Håper for GUDS skyld at de ikke lager til PS2 og så bare porter over til Xbox og PC. Men jeg mener å ha hørt at Shiny har et Ps2 crew, et xbox crew og et PC crew.. kan dette stemme?

 

Nja, stemmer forsåvidt det. Basisteknologien som ligger under gameplayet, dvs motoren ble laget spesifikt for bruk på tvers av formatene.

En ting, tviler ikke på at du har spillet, men hvor I HULESTE har du fått tak i det??? :) bare lurer...

 

nå som du har spillt litt, gi oss alle detaljene om grafikk, gameplay osv. bare ikke fortell hva som skjer storymessig:)

gratulerer foresten med spillet

Lenke til kommentar
Må si meg enig med deg Paranoide! Tror det blir NINJA! Jeg pakker det ut nå, og skal legge det på xboxen om ca 2 min :)

 

Tror det vil funke dritbra som en paralell, og grafikken ser utrolig bra ut også. Men det som skremmer meg er at jeg bare finner screenies fra PS2 versjonen. :-?

Håper for GUDS skyld at de ikke lager til PS2 og så bare porter over til Xbox og PC. Men jeg mener å ha hørt at Shiny har et Ps2 crew, et xbox crew og et PC crew.. kan dette stemme?

 

Nja, stemmer forsåvidt det. Basisteknologien som ligger under gameplayet, dvs motoren ble laget spesifikt for bruk på tvers av formatene.

En ting, tviler ikke på at du har spillet, men hvor I HULESTE har du fått tak i det??? :) bare lurer...

 

nå som du har spillt litt, gi oss alle detaljene om grafikk, gameplay osv. bare ikke fortell hva som skjer storymessig:)

gratulerer foresten med spillet

 

kan si det sånn at jeg har et slags kontaktnett :wink:

Sitter å spiller på XBOX ntsc versjonen nå. Førsteintrykk, utrolig fett. Gameplay er helt knall og samme med grafikken. Skal spille mer nå, følg med jenter, jeg skal oppdatere dere! hehe 8)

Lenke til kommentar
Må si meg enig med deg Paranoide! Tror det blir NINJA! Jeg pakker det ut nå, og skal legge det på xboxen om ca 2 min :)

 

Tror det vil funke dritbra som en paralell, og grafikken ser utrolig bra ut også. Men det som skremmer meg er at jeg bare finner screenies fra PS2 versjonen. :-?

Håper for GUDS skyld at de ikke lager til PS2 og så bare porter over til Xbox og PC. Men jeg mener å ha hørt at Shiny har et Ps2 crew, et xbox crew og et PC crew.. kan dette stemme?

 

Nja, stemmer forsåvidt det. Basisteknologien som ligger under gameplayet, dvs motoren ble laget spesifikt for bruk på tvers av formatene.

En ting, tviler ikke på at du har spillet, men hvor I HULESTE har du fått tak i det??? :) bare lurer...

 

nå som du har spillt litt, gi oss alle detaljene om grafikk, gameplay osv. bare ikke fortell hva som skjer storymessig:)

gratulerer foresten med spillet

 

kan si det sånn at jeg har et slags kontaktnett :wink:

Sitter å spiller på XBOX ntsc versjonen nå. Førsteintrykk, utrolig fett. Gameplay er helt knall og samme med grafikken. Skal spille mer nå, følg med jenter, jeg skal oppdatere dere! hehe 8)

 

Jenter..? hehe... gutt her.. men men, ja gi oss oppdateringer fort!

Lenke til kommentar
hvordan fikk du den til å fungere på hdd'en?? det skal ikke gå ann. Spillet skal hvis nok kun kjøres fra dvd, og jeg har ikke dvd brenner :(

 

BTW jeg fikk det igår. 8)

Men det var det med DVD-Brenner da :(

 

Du må ha en PATCH hvis du har ProjectX eller Epsylon saken. Jeg og fikk spillet 4 mai jeg... :lol:

Men patch kom ikke før idag 8)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rundet for en god stund siden ^_^

 

Spillet er desverre blitt en av de mange spill basert på en film som ikke lever opp til forventningene. Kung-fu'en er bra laget, og gir selv nybegynnere muligheter til å gjøre sinsyke triks, og de er varierte snerte grafiske lekkerbiskner. Slåssingen er desverre ikke spesielt dyp... ingen spesielle fordeler med noen typer angrep osv. Det bobler ned til at du kan blokkere, slå og sparke (som forsovidt gir samme effekt), kaste, og counter-attacke. (ja også disarme da, for de fiendene som er feige nok til å bruke våpen hehe) Ja, ok det er jo forsovidt ikke så ille, men ikke forvent deg noe tekken-dypde i slåstingen. Likevel, totalt sett er det meget bra og gir god matrix-effekt. Det er jo det vi er ute etter.

 

Desverre, det var det spillet hadde fått til bra... banene er kjedelige. Om du har spillt max payne så vet du hva jeg snakker om. det er bare flere steder med flere fiender. Lite variasjon for det meste. Et par unntak med spesielle scener det du skal legge cover-fire for partnered din eller redde andre rebels, men ellers rimelig flatt desverre.

 

Bilkjøring / hovercrafting: Uansett om du kjører(Niobe) eller skyter(Ghost) så er det like for***a frustrerende. kanskje SPESIELT når du skyter for Niobe, fordi hun er sansynligvis verdens VERSTE sjåfør. Det blir frustrerende når du ikke har gjøre noe som helst fra passasjersdien mens du må gjennta oppgraget for tiende gang og HÅPE at Niobi ikke crasher bilen inn i ALLE veggene denne gangen.... håpløst...

 

Som sjåfør er kontrollen håpløs og i rykk og napp, uansett om det er mus eller keyboard. Føles absolutt ikke ut som en bil, og banene er kjedelige. Du kan bruke ghost for cover-fire, men synd at du ikke kan se FOROVER mens du skyter da... fint å kunne se hvor man kjører hehehe ^_^ Disse scenene kunne de bare droppet fra spillet.... ingen hadde grått av den grunn. heldigvis er det det ikke fullt så mange av dem.

 

Den egentlige grunnen til at du bør spille dette spillet er for å få med deg de bitene av reloaded som du ikke kan bare se i filmen. Deserre synest jeg ikke det var stort å få med seg av dette heller... dessuten virket scenene mindre finslipt en filmen, og noen av skuespillerprestasjonene ganske slappe eller overdrevet.... Likevel, om du er matrix fan så skal du se ALT du kan ^_^ og siden du lett kan runne spillet med begge characterene på en god dag (om du har en 6-7 timer på deg hehe) så er det verdt det.

 

Men... er det verdt å BETALE for det? spesielt med den spilletiden.... tsjaaaaaa ^_^ Opp til den enkelte.

 

Totalvurdering: Fin kung-fu, men ellers virker det forhastet og lite finslipt. masse bugs og trenger ganske mye hardware for ellers middelmådig grafikk (grafikk omtrent som max payne, men det krever en del mer maskinkraft. min XP1800 + FG3 Ti500 hadde ikke hakk-fritt i tunge slosskamper). Idiotiske kjøre-scener som du bare blir frustret av. Storyen og extra-film er OK, men bare noe du MÅ se om du er hardbarka matrix-fan ^_^

 

Har du noen gang hatt lyst til å sparre mot Trinity? Der har du grunn nok til å prøve spillet hehe ^_^

 

-Stigma

 

PS: dæven så mye jeg skrev da.. må ha zonet ut ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...