Ninja-Fisk Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Eg kjører da orginal scooter, men lurer på om visst eg hadde tatt ut variator ringen og satt i lettere vekter, om eg kunne holdt toppfarten lovlig men bra aks? Er vel bedre aks og lavere topp fart med lettere vekter? Eller tar eg feil?
Christoffero89 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 er uansett ikke lov selv om farten økes. Er ikke lov å forandre på ytelsen til motoren;) btw, det er ikke lov å diskutere trim her
Markelure Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 vekten på variator rullene bestemmer ikke farten. de bestemmer hvordan den girer. er ikke lov å fjerne noe plomber ol uansett om den fortsatt går i 45km/t.
Andie93 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Du får svar på trimspørsmål her: www.mopedportalen.com
.Butthead. Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Stemmer som markelure sier. Lettere vekter, drar den lenger på giret. Tunge vekter, girer fortere. Det er ikke lov å bytte til andre vekter enn det som er orginalt heller, tror jeg. Har jo lov å bytte når du må bytte, men ikke til lettere/tyngre vekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå