Gå til innhold

Den ene tasten har "falt" av


Anbefalte innlegg

Heisann :)

Hadde et uhell her hvor treertasten gikk av. Virker som det har knekt en liten ting på den, får ikke trykket den på plass igjen. Noen som vet om det går an å få tak i bare én tast? Eller må man bytte ut hele tastaturet? Er en HP Pavilion.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann :)

Hadde et uhell her hvor treertasten gikk av. Virker som det har knekt en liten ting på den, får ikke trykket den på plass igjen. Noen som vet om det går an å få tak i bare én tast? Eller må man bytte ut hele tastaturet? Er en HP Pavilion.

 

På forhånd takk :)

 

Jeg har både mistet 8 knappen og b på min bærbar.. Litt små irriterende, men jeg har ikke orket å brydd meg om det, går jo enda an å skrive. :p

Jeg har lest litt om ang dette tidligere. Nemlig da min 8 datt av, ca. 2 mnd etter jeg skaffet meg pcn. Eller, datt av.. Min kjære lillesøster mer eller mindre klarte å rive den av. :p

 

Og da hvis jeg husker rett, så kunne man ringe produsenten, og høre evnt priser for nytt tastatur, eller ny tast. Men slik jeg forsto det, så solgte de vistnok kun hele tastaturet. Noen år siden dette, men jeg endte i hverfall opp med å leve uten.. :) Men ja, du kan jo prøve å ringe HP selv og høre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...