EMS15 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Hei igjen =P For å gjøre en lang historie kort, sliter jeg med å laste ned oppdateringer. Jeg har lastet ned alt som står som trengs osv. Jeg lastet ned et program som heter Driver Updater Pro, som scanner pcen min for drivere som trenger å bli oppdatert. Den kommer opp med at 25 (62%) av driverene mine er "utgått på dato", og bare 16 (38%) er "up to date".. Jeg har gratisversjonen så det går ikke ann å trykke rett fra den og installere oppdateringene! Noen som kan hjelpe meg? Trenger hovedsaklig siste versjon av lydkortet: Realtek High Defination Audi - or something like that. Hadde vert fint om noen vet om et program som Driver Updater Pro som laster dem ned automatisk. PS: Visste ikke hvor jeg skulle plassere denne, så jeg plasserte den her.
BraxKung Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Foreslår at du laster ned driverne fra nettstedet til selskapet som har laget pcen din. eks hp.com for HP pcer. HD audio drivere, krever ofte en driver til lydkort, og en til hd audio bus.
BraxKung Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 http://gd.panam.acer.com/home/ er adressen til acer support online. Da er vet bare å velge notebook, og finne igjen riktig modell og os, så akl du finne de driverne du trenger..
BraxKung Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 windowsupdate funker fint. Til å laste ned drivere med??
Truls84 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Ligger en del driveroppdateringer der, er det eneste jeg bruker hvis det ikke er noe spesielt da(teste betadrivere elns).
EMS15 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Skrevet 11. juni 2009 Hvordan vet jeg hvilke modell jeg har? Pleide å se på klistremerket utenpå dataen.. Men har brukt den for mye og kan ikke lese hva som står der lengre..
EMS15 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Skrevet 11. juni 2009 Har lastet ned alle updates'a fra windows. Menne oppdaterer tydligvis ikke driverene. Og når jeg søker fra Enhetsbehandling står det bare at siste versjon er lasta ned. Men det er det altså ikke, fordi jeg kan ikke spille og høre musikk samtidig som funket på fetteren min sin pc (Han har lik) - etter han installerte oppdateringene.
BraxKung Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Hvis du tar start, kjør, skriver msinfo32 og trykker ok, kan du se hva det står på systemmodell eller noe slikt. Modellnavnet bør stå der..
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Du har vel kvitteringen fra kjøpet, kundelogin på nettbutikk eller spørre Den/De som kjøpte maskinen til deg. Alternativet er SIW eller lignende som finner hvilke komponenter du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå