Gå til innhold

Hjelp til å update Firmware på min LE40A656

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Har lest litt rundt og finni ut at å oppdatere firmwire'n kan gjøre input laggen mindre! Så satser på dette.

Så har jeg skjønt det sånn at man må legge EXE fila på en USB penn og putte den i tv'en, derretter Holde source knappen og power knappen samtidig?

Problemet mitt er å finne riktig DL fil som passer til min TV. Så hadde det vært koselig å rette på meg hvis jeg tar feil :)

-Ullsokk1

Endret av Ullsokk1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg også fått et problem hvor jeg sitter å ser på tv'en i ca 15 min, så resetter alt jeg har calibrert og settings på bilde, så hopper den over til dynamic! Helt uten grunn! Blir litt frustrert!

Skrevet
Nå har jeg også fått et problem hvor jeg sitter å ser på tv'en i ca 15 min, så resetter alt jeg har calibrert og settings på bilde, så hopper den over til dynamic! Helt uten grunn! Blir litt frustrert!

Høres ut som "butikk-mode" er aktivert. Innstilling som gjør at alt resetter seg hvert 10. , 15. min - osv. Finner vel frem til det en plass i innstillingene vil jeg tro?

Skrevet

Høres ut som "butikk-mode" er aktivert. Innstilling som gjør at alt resetter seg hvert 10. , 15. min - osv. Finner vel frem til det en plass i innstillingene vil jeg tro?

Fant ut av det sent i går kveld :) Den måtte stå i standby så trykka jeg: Info - meny - mute - på knappen :D Skal ikke være lett? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...