Gå til innhold

Kva partisjonar skal eg slette i avinstalleringsprosessen?


Anbefalte innlegg

Då skal Ubuntu bort, og det var ikkje så lett som ein skulle håpe på. Men uansett, vedlagt er ein skjermdump av partisjonane mine. Og her er det to stykk som ikkje har noko namn. Eg veit jo at den største av dei to (29 GB) er hovedpartisjonen min for Ubuntu, men kva med den andre?

 

Og etter dette treng eg berre å boote med ein XP-CD og følgje diverse instruksjonar som ein finn på nett?post-119123-1244480843_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner med at det er swap-partisjonen som er på 1,3 GB.

 

Hvorfor vil du fjerne Ubuntu?

Fyrst og fremst fordi det gjekk litt treigare enn XP-oppsettet mitt. Eg er eigentleg svært nøgd med korleis XP køyrer no. Eg prøvde Ubuntu mest for å sjå om det gjekk an å presse det endå litt meir, men det gjorde det altså ikkje.

 

Veit de forresten om eg nytte meg av XP-CD-en som fylgte med min PC? Eller kan eg nytte ein anna? Eg har to tilgjengelege og det står på begge at 'kan kun benyttes for sikkerhetskopiering og gjenoppretting på din datamaskin fra Fujitsu/Dell'. Kva trur de?

 

 

EDIT: Tusen takk til begge for svar forresten :)

Endret av rlidal
Lenke til kommentar

Ubuntu/GNOME er sannsynligvis noe av det tregeste du får innen GNU/Linux, bare så du vet det.

 

Du må ha en XP cd som har verktøyet FIXMBR. Det kan godt være at de to diskene du ikke er ekte/vanlige innstalsjonscd'er og dermed ikke har det. Er jo bare å boote for å sjekke det.

Endret av jonnor
Lenke til kommentar
Ubuntu/GNOME er sannsynligvis noe av det tregeste du får innen GNU/Linux, bare så du vet det.

 

Du må ha en XP cd som har verktøyet FIXMBR. Det kan godt være at de to diskene du ikke er ekte/vanlige innstalsjonscd'er og dermed ikke har det. Er jo bare å boote for å sjekke det.

Eg får håpe det er noko av det treigaste, ja :) Ved ein seinare anledning skal eg hive meg over Linux igjen, men ikkje med denne PC-en.

 

Takk for svar. Får prøve meg litt fram.

Lenke til kommentar
Ubuntu/GNOME er sannsynligvis noe av det tregeste du får innen GNU/Linux, bare så du vet det.

 

Du må ha en XP cd som har verktøyet FIXMBR. Det kan godt være at de to diskene du ikke er ekte/vanlige innstalsjonscd'er og dermed ikke har det. Er jo bare å boote for å sjekke det.

Eg får håpe det er noko av det treigaste, ja :) Ved ein seinare anledning skal eg hive meg over Linux igjen, men ikkje med denne PC-en.

 

Takk for svar. Får prøve meg litt fram.

 

#! er vel den letteste/kjappeste Ubuntu-derivaten out there. Vurderer den selv. Ellers kan du jo skreddersy "din egen" distro med Gentoo eller Arch om du ønsker det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...