Gå til innhold

Trenger ny win mobile.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha qwerty og touchscreen har du ikke fryktelig mange alternativer. Sony Ericsson X1, HTC Touch Pro, HTC Touch Pro 2. Hvis du kan droppe qwerty kan jeg anbefale HTC Touch Diamond 2, den er herlig å bruke, uten tvil den beste WM Pro telefonen jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
pga feil i rom´en.

Err, javel?

Dårlig forklart av meg.

Men problemene er at nokså random så kutter den ut sms lydene, rebooter seg av og til + error ved lagring av filer på mobilen.

Har prøvd både reinstall/update og xda rom´s. Men blir ikkje kvitt problemet.

 

Hvis du skal ha qwerty og touchscreen har du ikke fryktelig mange alternativer. Sony Ericsson X1, HTC Touch Pro, HTC Touch Pro 2. Hvis du kan droppe qwerty kan jeg anbefale HTC Touch Diamond 2, den er herlig å bruke, uten tvil den beste WM Pro telefonen jeg har prøvd.

 

Var det jeg fryktet at jeg kom til å ende opp med de valgene.

Men jeg får nesten skaffe meg en Sony Ericsson X1 da.

 

Takker og bukker for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Slenger meg på denne posten. Har fått et spørsmål fra en "eldre" dame her på jobben som er passe god på mobil, ikke særlig over gjennomsnittet. Hun ønsker en jobbmobil hvor hun kan synke epost og kalender, samt ringe og sende sms. Skjermen bør ikke være for liten.

 

Har lett litt rundt, har selv en Htc Touch Pro, men den er nok i overkant av hva hun trenger, men finner ikke mange gode alternativer. Lander på min egen, xperia eller htc s730/740.

 

Vi har exchangeserver på jobben.

 

Finnes det andre enkle forslag der ute. Fint med tilbakemelding.

 

Mvh

 

Kåre Kristiansen, Rakkestad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...