Gå til innhold

2 "like" komandoer oppfører seg ulikt


Anbefalte innlegg

Jeg spiller AOC, har derfor laget et script, som skal vise hvilke brukere en person har. Men jeg sliter litt med å få det til å virke som det skal. De brukerene som er lvl 80 skal ha underline.

 

F.eks:

brukernavn - alts, alts, alts

 

Men på noen av brukerene, kommer det opp som

brukernavn - alts, alts, alts

 

Jeg skjønner ikke hvorfor, for på noen virker det som det skal, mens på andre ikke.

 

eksempel:

<font color='#0054A6'><u>Aeros</u></font> - Aerosx, Aerosdevil<br>

<font color='#F49AC2'><u>Bakani</u></font> - Mitzurugo, Livinthe, Irek<br>

 

Den øverste virker som det skal, men den nederste har underline helt til <br>. Det funker fint når jeg åpner det i nettleser, men når jeg åpner det i spillet, kommer problemet

For meg ser de to linjene helt like ut, og skjønner ikke hvorfor de oppfører seg forskjellig.

 

Hva kan jeg gjøre for å få det til å virke som det skal?

 

 

Hele scriptet ser slik ut(jeg skriver /alts.txt i guild chat, så kommer en link til alt list):

<a href="text://<font color='white'><font face='Hyborianlarge'><center>-Vendetta-</font></center><br><center><u>Alt List</u></center><br><center><font color='yellow'>The characters with underline, is lvl 80</font></center><br><font color='#ED1C24'>Assassin</font><br><font color='#F7941D'>Barbarian</font><br><font color='#00A651'>Bear Shaman</font><br><font color='#00AEEF'>Conqueror</font><br><font color='#0054A6'>Dark Templar</font><br><font color='#662D91'>Demonologist</font><br><font color='#EC008c'>Guardian</font><br><font color='#7B2E00'>Herald of xotli</font><br><font color='#ACD372'>Necromancer</font><br><font color='#F49ac2'>Priest of mitra</font><br><font color='#FFFFFF'>Ranger</font><br><font color='#C69C6E'>Tempest of set</font><br><font color='yellow'>Unknown</font><br>-<br>-<br><font color='#FFFFFF'><u>Acid</u></font> - <u>Lowrider</u>, Backstabber<br><font color='yellow'>Aeggir</font> - <u>Aeggirsson</u>, Deaman, Droknar, Varleth<br><font color='#0054A6'><u>Aeros</u></font> - Aerosx, Aerosdevil<br><font color='yellow'>Althalos</font> - <u>Alexaria</u>, <u>Mukesh</u>, <u>Ludovic</u><font color='#0054A6'><u>Bakani</u></font> - Mitzurugo, Livinthe, Irek<br><br><font color='#F7941D'><u>Benzybarb</u></font> - Benzy, Benzynecro, Chimbonda<br><font color='#C69C6E'><u>Bonechewer</u></font> - Brokenbone, Bonecrusherr<br><font color='#F7941D'><u>Catachan</u></font> - Artemi, Tikume, Tikumia, Tikumix, Quedrick<br><font color='#F49ac2'><u>Cheiron</u></font> - Cleiron, <u>Ironburn</u>, Irontear<br><font color='yellow'>Cherudim</font> - Aryos<br><font color='#0054A6'><u>Chronozone</u></font> - <u>Chronomare</u>, Chronocore, Chronovax, Chronosoul<br><font color='#F7941D'>Dagora</font><br><font color='#EC008c'><u>Deukalion</u></font> - <u>Tahisja</u>, Nightqueen<br><font color='#F7941D'><u>Dogma</u></font> - Tankstar, Okra, Painlord, Nevermiss, Poseido<br><font color='#C69C6E'><u>Evilmoon</u></font> - <u>Moonboy</u>, <u>Moonwells</u>, Pureevilmoon, Moonbank, Moonsdeath, Crazybabe<br><font color='#FFFFFF'><u>Fahrenukran</u></font> - <u>Fahrenguard</u>, Fahrenus, Fahrensin, Fahrenuk<br><font color='yellow'><u>Gatt</u></font> - <u>Gatti</u>, <u>Gatthole</u>, <u>Bexen</u><br><font color='#00A651'><u>Gungr</u></font> - Isphak, Howardmoon<br><font color='#00AEEF'><u>Goodofwars</u></font> - Goodoflife<br><font color='yellow'>Heawns</font> - <u>Hervald</u><br><font color='#00A651'><u>Junso</u></font> - <u>Rihanna</u><br><font color='#7B2E00'><u>Kamikazi</u></font> - Tatuki, Bubarbubar<br><font color='#ED1C24'><u>Kampfisken</u></font> - <u>Hygia</u>, <u>Edmund</u><br><font color='yellow'><u>Kingrichard</u></font> - <u>Poisonarrows</u>, <u>Settokill</u>, Untamedbeast<br><font color='#ED1C24'><u>Kraphong</u></font> - Kraphongish, Krapish, Krapranger<br><font color='#ED1C24'>Mareane</font> - Pashur, Shotah, <u>Aglaranna</u>, Pixii<br><font color='yellow'><u>Mehealer</u></font> - Medemo<br><font color='yellow'><u>Mengkeshi</u></font> - Pentagram, Angelsbane<br><font color='#F7941D'>Naomi</font> - Eriika<br><font color='#EC008c'><u>Nickeh</u></font> - Kohns, <u>Nickaah</u>, <u>Nickeeh</u>, Nickehh, Nickah<br><font color='#00A651'><u>Nokia</u></font> - <u>Nokiia</u>, <u>Looser</u>, Baust, <u>Bauust</u><br><font color='#ED1C24'><u>Ohsleeper</u></font> - Chaotikoath<br><font color='yellow'><u>Picard</u></font> - Skyward, <u>Foxfire</u>, Kahless<br><font color='yellow'>Qualkekh</font> - Naex<br><font color='#00A651'><u>Quickjokk</u></font> - Thagg, Thagus, <u>Jokern</u><br><font color='yellow'>Rainhart</font> - <u>Olenhoro</u>, <u>Snipersam</u>, Teufel, Xalahtul<br><font color='yellow'><u>Sardonyx</u></font> - <u>Chthonyx</u>, Biogenyx, Demonyx<br><font color='#C69C6E'><u>Settokill</u></font> - Untamedbeast<font color='#FFFFFF'><u>Sharpshootor</u></font> - Galactor, Galactas<br><font color='yellow'><u>Silvah</u></font> - Silvatha<br><font color='yellow'><u>Sincage</u></font> - <u>Kansou</u>, Kayali, Ecarlat, Yunchow<><font color='#FFFFFF'><u>Stogy</u></font> - Aesculapious, Shesemu<br><font color='#0054A6'><u>Willd</u></font> - Condemnedone<br><font color='#EC008c'><u>Winlux</u></font> - Bangbabe, Cruzcampo, Liquidenvy, Liquidizer, Winluxi<br><font color='#C69C6E'><u>Xelendar</u></font> - <u>Harvaloc</u><br><font color='#FFFFFF'><u>Zarita</u></font> - Asayria, Shenan, Khema<br><font color='#F7941D'><u>Zeppelin</u></font> - <u>Ghlfrip</u>, <u>Kniviver</u>, Manofwar<br>">Alt List</font></a>

Endret av Krap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig uryddig kode.

Men du har tydeligvis glemt å lukke noen tags da.

Hvilke navn er det dette skjer med?

 

Edit: Sorry, leste ikke hele posten din. Jeg vet ikke hva problemet er.

Hvilke tags har jeg glemt å lukke? hjelper ikke meg at du sier at det ikke virker, for det vet jeg allerede=) hvis du ser noen tags som ikke er lukket, kan du vise dem til meg da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...