Ballr28 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Heihei Kjøpte Halo 2 for Vista her om dagen, installerte, og funker greit Kun et problem da, og det største problemet overhodet mulig, jeg får ikke i det hele tatt connection med internet/live. Jeg som da gledet meg til å spille dette online er blitt temmelig deppa... For dem som ikke vet er jo gamertagen koblet opp mot hotmailen som du har valgt, og etter jeg da prøver å logge inn på den, kommer denne feilmeldingen opp. Håper at noen kan hjelpe meg med emnet. screenshot av feilmeldingen: Her er også "network status" tatt bilde av: Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Det er vist et vanlig problem. Et triks som går igjen, er å slå av UPnP i ruteren din. Viss du ikke vet hvordan du gjør dette, så skriv merke/modell på ruter, så kan jeg prøve å hjelpe deg Lenke til kommentar
Ballr28 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Det er vist et vanlig problem. Et triks som går igjen, er å slå av UPnP i ruteren din. Viss du ikke vet hvordan du gjør dette, så skriv merke/modell på ruter, så kan jeg prøve å hjelpe deg Ja, takk for raskt svar. Modell er 3Com OfficeConnect Router 3CR856-95 håper du finner ut av det Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Trykk Windows-tast+R og skriv inn CMD. Skriv "ipconfig" og finn ut hva din gateway er (pleier å være 192.168.1.1) skriv så dette i din nettleser og logg inn (standard passord er "admin"). Gå til "Advanced", så "Security", og ta vekk krysset ved siden av "Enable Universal Plug and Play". Restart ruteren din og se om det fungerer nå Lenke til kommentar
Ballr28 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Trykk Windows-tast+R og skriv inn CMD. Skriv "ipconfig" og finn ut hva din gateway er (pleier å være 192.168.1.1) skriv så dette i din nettleser og logg inn (standard passord er "admin"). Gå til "Advanced", så "Security", og ta vekk krysset ved siden av "Enable Universal Plugand Play". Restart ruteren din og se om det fungerer nå ja, skal prøve det snarest mulig... nå må jeg bare få tillatelse ^^ takk for hjelp, og jeg sender deg melding hvis ikke fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå