Gå til innhold

Halo 2 for Vista, trenger hjelp med connection


Anbefalte innlegg

Heihei

 

Kjøpte Halo 2 for Vista her om dagen, installerte, og funker greit

 

Kun et problem da, og det største problemet overhodet mulig, jeg får ikke i det hele tatt connection med internet/live. Jeg som da gledet meg til å spille dette online er blitt temmelig deppa... For dem som ikke vet er jo gamertagen koblet opp mot hotmailen som du har valgt, og etter jeg da prøver å logge inn på den, kommer denne feilmeldingen opp. Håper at noen kan hjelpe meg med emnet.

 

screenshot av feilmeldingen:

post-173338-1244319977_thumb.jpg

 

Her er også "network status" tatt bilde av:

post-173338-1244320267_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vist et vanlig problem. Et triks som går igjen, er å slå av UPnP i ruteren din. Viss du ikke vet hvordan du gjør dette, så skriv merke/modell på ruter, så kan jeg prøve å hjelpe deg :)

 

 

Ja, takk for raskt svar. Modell er 3Com OfficeConnect Router 3CR856-95

 

håper du finner ut av det ;)

Lenke til kommentar

Trykk Windows-tast+R og skriv inn CMD. Skriv "ipconfig" og finn ut hva din gateway er (pleier å være 192.168.1.1) skriv så dette i din nettleser og logg inn (standard passord er "admin"). Gå til "Advanced", så "Security", og ta vekk krysset ved siden av "Enable Universal Plug

and Play". Restart ruteren din og se om det fungerer nå ;)

Lenke til kommentar
Trykk Windows-tast+R og skriv inn CMD. Skriv "ipconfig" og finn ut hva din gateway er (pleier å være 192.168.1.1) skriv så dette i din nettleser og logg inn (standard passord er "admin"). Gå til "Advanced", så "Security", og ta vekk krysset ved siden av "Enable Universal Plug

and Play". Restart ruteren din og se om det fungerer nå ;)

 

 

ja, skal prøve det snarest mulig... nå må jeg bare få tillatelse ^^ takk for hjelp, og jeg sender deg melding hvis ikke fungerer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...