Gå til innhold

Green Day, Oslo Spektrum, 12.10.09


Anbefalte innlegg

Jeg er stor fan av Green Day, og klarer nesten ikke vente med å komme meg på konsert med dem i Oslo Spektrum 12.10.09. I sammenheng med den konserten, og den nye plata 21st Century Breakdown, har jeg et par spørsmål som jeg håper noen vil svare på.

 

  • Hva synes du om det nye albumet og hvilke sanger er dine favoritter?
  • Skal du på konserten, og i så fall, har du ståplass eller sitteplass?
  • Hvis ja på forrige spørsmål, er det noen spesielle sanger du håper de spiller på konserten?

Jeg kan jo alltids svare selv, siden jeg allerede har begynt:

  • Jeg liker albumet kjempegodt. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg nå har hørt på det. Mine favoritter er "21 Guns", "Static Age", "Viva la Gloria? (Little Girl)", "Peacemaker", "East Jesus Nowhere" .. og egentlig alle sammen.
  • Jeg skal som sagt på konserten, og jeg har sitteplass da men det går jo greit.
  • Selvfølgelig håper jeg de spiller "Good Riddance" på slutten, ellers er det samme hva de spiller, bare de gjør det de kan best og lager et bra show! : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finally turned 18, og dritklar for min aller første Green Day konsert:D

1. 21st Century Breakdown hadde jeg enorme forventninger til (ikke spør hvorfor, muligens pga Amercian Idiot?). Uansett syns jeg det skuffet litt de første gangene jeg hørte på albumet. Sangene satt liksom ikke med det samme. Men nå, etter å ha hørt det nesten hver dag i 10-12 dager, sitter det som et skudd! Har nesten en nevrotisk trang om å måtte høre på den minst én gang i løpet av dagen. Fo' reel! Egentlig syns jeg ikke noen sanger skiller seg spesielt ut som den beste, men jeg syns 21st Century Breakdown, Before The Lobotomy, Peacemaker, 21 Guns, og som du sier, egentlig alle sammen:P

 

2. Som tidligere nevnt skal jeg på konserten, fikk nemlig billett til bursdagen av søster og kjæresten hennes. De skal også være med:D Og det blir sitteplasser på oss.

 

3. Håper de drar i gang Horseshoes and Handgrenades, Basket Case, Jesus of Suburbia og ikke minst Holiday!

 

Blir fett uansett..

Lenke til kommentar
Finally turned 18, og dritklar for min aller første Green Day konsert:D

1. 21st Century Breakdown hadde jeg enorme forventninger til (ikke spør hvorfor, muligens pga Amercian Idiot?). Uansett syns jeg det skuffet litt de første gangene jeg hørte på albumet. Sangene satt liksom ikke med det samme. Men nå, etter å ha hørt det nesten hver dag i 10-12 dager, sitter det som et skudd! Har nesten en nevrotisk trang om å måtte høre på den minst én gang i løpet av dagen. Fo' reel! Egentlig syns jeg ikke noen sanger skiller seg spesielt ut som den beste, men jeg syns 21st Century Breakdown, Before The Lobotomy, Peacemaker, 21 Guns, og som du sier, egentlig alle sammen:P

 

2. Som tidligere nevnt skal jeg på konserten, fikk nemlig billett til bursdagen av søster og kjæresten hennes. De skal også være med:D Og det blir sitteplasser på oss.

 

3. Håper de drar i gang Horseshoes and Handgrenades, Basket Case, Jesus of Suburbia og ikke minst Holiday!

 

Blir fett uansett..

 

Selvfølgelig, fett blir det uansett. Det er jo Green Day det er snakk om :- )

Gøy å vite at det faktisk finnes like store fans som meg her. Det skulle jo ikke forundre meg, Green Day er jo et meget bra band. Og som du sier, det var litt sånn "skuffendes" på en måte første gangen jeg hørte på det. Men så når jeg hadde hørt på det et par ganger, var det virkelig BRA! :- )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...