Runningback Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Hvem er Andreas Hauger? Henning Andreas Hauger, spiller på Stabæk.
Skaal Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Er ikke Andreas Hauger faren til Henning Hauger, eller noe? Har spilt på Bærum, tror jeg. Men det er vel det eneste jeg kan/husker.
Scroogey Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Skrevet 31. juli 2009 Hvem er Andreas Hauger? Henning Andreas Hauger, spiller på Stabæk. Herregud, dere er helt på jordet begge to! Andreas Hauger er Storebroren til Henning og hadde sin storhetstid på Stabæk da han fikk spille cupfinale i 1998. Stabæk og Bærum helt korrekt.
Maynard James Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 (endret) Hvem er denne karen? Endret 4. august 2009 av Dalglish
Maynard James Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Korrekt. tidenes styggeste fotballspiller(utseendemessig)
pregra Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hehe, er ikke noe glansbilde nei :!: Fortsetter jeg da; hvilke tre spillere har rekorden for antall mål scoret i én enkelt Champions League kamp? Antall mål er forresten 4...
i-c-eMan Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg tror Arshavin er en av dem Han scoret 4 mål mot liverpool ifjor! Fernes Puskas scoret også 4 mål i en finale om jeg ikke husker feil! Og Van Nistelrooy Endret 4. august 2009 av i-c-eMan
GBD Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Jeg vet at Prso og van Nistelrooy er to av dem. Puskas kan det ikke være, ettersom det her er snakk om CL, og ikke Serievinnercupen (såvidt jeg forstod?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå