plingandplong Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Hei. jeg har hatt steam i et par nå og begynner og gå litt lei alle feilene som er ved programmet, og hl2 engine. her om dagen kjøpte jeg meg et nytt spill på steam. spillet heter "Rainbow six vegas" . når spillet var ferdig lasta trykka jeg på "start spill". først poppa den "gjør klar til og starte rainbow six vegas" meldinga opp, men bare i et sekund eller to. så blei den vekk, og spillet starta ikke. har sett på hjelp og støtte på steam, men skjønner ikke så mye av de forskjellige hintene osv. off, noe dritt at steam ikke har noe email eller kontaktinfo, slik at jeg kan ringe de og klage.. men er det noen som vet noe om mitt problem, eller som har samme problem ville jeg vært happy om du skrev.
Korialstraz Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Har hatt lignende problemer. Prøv å åpne steam, gå til my games, høyre klikk på spillet og velg validate game cache eller no sånt. Prøv også å bytt språk (fra engelsk til norsk eller omvendt), og gjør det samme. Bytt deretter tillbake. Det hender noen ganger at ikke alle filene blir lastet ned riktig, og at det må byttes språk for å fikse det.
plingandplong Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Skrevet 9. juni 2009 jeg defragmenterte, noe annet og bytta språk , men det virka ikke:( jeg har fått en slags cd key, men den var for online gaming.. har denne noe og si?
Korialstraz Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Da vet jeg desverre ikke. Har ikke det spillet selv. Mulig noen andre her har spillet og vet løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå