Gå til innhold

Mac OS X på eee 1000HE


Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg ny 1000HE, får den imorgen.

Har lest en del artikler om at du kan installere OS X på eee'n, men noen guider sier du mister kun lyden, noen sier du mister ethernet, og andre wireless?

Er ikke akkurat fristende å gjøre det om jeg skulle miste en av de overnevnte. Så er det noen som har erfaringer med dette og kan linke meg til en mer

oppdatert guide som gjerne ikke gjør at jeg mister ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har kjøpt meg ny 1000HE, får den imorgen.

Har lest en del artikler om at du kan installere OS X på eee'n, men noen guider sier du mister kun lyden, noen sier du mister ethernet, og andre wireless?

Er ikke akkurat fristende å gjøre det om jeg skulle miste en av de overnevnte. Så er det noen som har erfaringer med dette og kan linke meg til en mer

oppdatert guide som gjerne ikke gjør at jeg mister ting?

 

 

http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page

Har ikke sett så mye på denne siden, bare så vidt kommet borti den når jeg har surfet på nettet. Men det er ikke lovlig.

 

Lovlig med kommandolinje

Selskapet demonstrerer på sine nettsider hvordan de har fått dette til, men gjør samtidig oppmerksom på at du bryter loven dersom du benytter koden slik den er tenkt.

 

Du kan imidlertid fullt lovlig kjøre OS X uten grafisk grensesnitt, hevder hackeren. Men dette har bare interesse for Unix-programmerere og andre datakyndige som elsker å jobbe med kryptiske kommandoer i kommandolinjemodus.

 

Hentet fra ITavisen.

Lenke til kommentar

Bare prøv, funker det ikke går du bare tilbake til windows. Har selv installert osx på min pc for en tid tilbake, var ca en uke med tukling så funket det meste. Avinstallerte da jeg ikke klarte å skru av mus aksellerasjonen, det var så utrolig uvant og frustrerende at jeg holdt på å rive av meg håret.

 

Her er forresten den moderne siden til osx86 prosjektet.

 

http://www.insanelymac.com/

Endret av intox_neb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...