Gå til innhold

trenger hjelp til kjøp av gaming pc


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt på å kjøpe en gaming pc, hovedsaklig til å spille World of Warcraft og surfe på nettet. Jeg har ikke så stor peiling på data og hvilke komponenter som er bra. Jeg fant en billig data som er ganske god(trur jeg :roll: ) her er linken til den pcen jeg fant Hp pavilion a6722eu

En bærbar gaming pc hadde jo vært litt greit, med innebygget nettverk.. Slipper jeg å kjøpe sjerm.

 

Men viss den ikke er så bra, kan dere vel hjelpe meg og finne en bedre gaming pc til rundt 8000kr.

 

 

 

-Stian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant en pc som er mye bedre, er muligens litt dyr men sannsynligvis verdt det!

 

HP Pavilion m9555 Intel Quad Core Q8200

HP leverer med Pavilion m9555 en svært kraftig stasjonær PC for deg som stiller høye krav til ytelse og opplevelse. Dette er en desktop som har alt. Intel Quad Core Q8200 prosessor, 4 GB arbeidsminne og ett NVIDIA® GeForce™ 9800 GT skjermkort med hele 1024 MB dedikert minne! HP Pavilion m9555 er også utstyrt med 1000 GB harddisk! HP Pavilion m9555 leveres med Windows Vista Home Premium 64-bit.

 

Spesifikasjoner:

 

CPU : Intel® Core™ 2 Quad prosessor Q8200 Intel®, 2.33GHz, G33 express-brikkesett

 

Skjerm : Kjøpes separat

 

Tastatur/Mus: Trådløst tastatur og optisk mus HP Vista Media Center-fjernkontroll

 

Minne : 4 GB DDR2 800MHz 4 DIMM-sokler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...