Stian55 Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Third Age: Total War er en ny mod til Medieval 2: Total War Kingdoms Expansion. Den er basert på tredje tideverv av Middle-Earth, og starter 50 år før handlingen i Ringenes Herre. Her er link til til forumet deres: http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=654 Kartet: Factions: Screenshots av factions:(Dette er bare noen units, full unit roster ligger på forumet deres) Gondor: Rohan: Silvan Elves: High Elves: Dwarves: Dale:(Disse skal bli laget på nytt i en senere release) Eriador:(disse skal også bli laget på nytt) Harad: Isengard: Orcs of the Misty Mountains: Rhun: Mordor: En fantastisk bra mod som bør prøves av alle som liker LotR Link til nedlastning: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=253976
Quote Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Fantastisk! Installerer nok M2TW + expansion igjen for å prøve dette!
Axl91 Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Sweet!! Mods har en tendens til å lagge på pcen min, dunno why... Men hvertfall genialt. Takk for bildene Stian55
Stian55 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Skrevet 12. juni 2009 Hehe, bare hyggelig Tråden var mest for å opplyse folk om at det fantes en sånn mod osv, og bare tenkte jeg kunne slenge med noen bilder så dere kunne få en smakebit av hvordan det så ut
Axl91 Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Det jeg lurte på var om modden krever mer av pcen enn vanillla? har 1.5GhZ dualcore og 512 mb grafikk kort. Langt fra killer-pc men den kjører vanilla helt fint! men andre mods til spillet har lagget litt, er det modden, eller var det enkelttilfelle? (bump;))
Stian55 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Skrevet 17. juni 2009 Det jeg lurte på var om modden krever mer av pcen enn vanillla? har 1.5GhZ dualcore og 512 mb grafikk kort. Langt fra killer-pc men den kjører vanilla helt fint! men andre mods til spillet har lagget litt, er det modden, eller var det enkelttilfelle? (bump;)) For meg så lagger ikke vanilla noe særlig, men Third Age kan lagge litt ved større battles, men det er ikke så ille at det plager meg noe. Noe av grunnen til lagg kan jo være at blandt annet at både OotMM, Isengard og Mordor har 200-250 folk i de fleste units, men om det lagger veldig kan du jo spille med unit size large i stedet for huge. Men det er bare å prøve den det, tar ikke lange tiden å laste ned/installere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå