superkaisa Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Hei! dette er den tråder der vi kan snakke og spørre om allt som har med americsa army! Jeg vil begynne med et spørsmål! Er den mange som spiller? Hva heter spill navnet ditt? Hvilke server/bane spiller du? GO Aericas army!
NoNamesLeft Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Er dette spillet også kjent som Arma? Arma er Armed assault som er noe helt annet! Kaller meg Xhisor. Spiller for det meste den serveren som er øverst!?! Er VELDIG plaget med lagg selv om pcen min skal klare å drive det på Høyeste oppløsning så lagger det på laveste!
andi_c Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Spilte dette litt før, kunne tenke meg å prøve igjen, download link? Sorry, er litt lat i dag...
NoNamesLeft Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Spilte dette litt før, kunne tenke meg å prøve igjen, download link? Sorry, er litt lat i dag... Americas Army kan lastes ned her!
superkaisa Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Skrevet 1. juni 2009 for en info til noen: spillet er helt gratis så det er bare å laste ned og prøve. det som er dumt er at det er multiplayer og da er det litt vanskelig i begynnelsen fordi de andre kan være god. Men hvis du er tolmodig å spiller litt blir det gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå