Gå til innhold

Jeg ble idag lurt kraftig under kjøp av mobil på elkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Solgte en HTC Diamond til halv pris i går, på grunn av den nye Diamond II. Ble et tap på nesten 1500 kroner, men det er bedre enn å la den ligge å støve ned på lageret til evig tid, for da ville det reelle tapet blitt det samme som kostprisen.

Endret av Super8
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jeg ærlig talt er lei dette "anti Eljøp-maset", som man til stadighet møter. Sikter ikke nødvendigvis til trådstarter her. Du fikk en "dårlig erfaring" her, og den er forsåvidt grei. Selv om jeg etter mitt skjønn mener du kom mer enn godt nok ut av dette. Å i det heletatt vurdere å gå videre med saken er idioti. Dog, det forundrer meg ikke om du faktisk kommer videre med det hvis du tar det til TV2 Hjelper deg, de har jo alltid hatt en ting for å "ta" Elkjøp, som tidligere nevnt.. Ah, digresjoner.

Det jeg derimot sikter til, er alle disse som er fast bestemt på å hate Elkjøp. Elkjøp er en helt kurant forhandler! Man får en god pris på varen, og man får i de fleste tilfeller en god service. Noen varehus er selvsagt dårligere enn andre her. Og når det er sagt, det skal vel ikke forventes at selgerne skal fikse ALT for dere?

Og alt maset om prisforskjellen mellom nett og butikk... Er ikke det helt greit, da? Prisen i butikk er i de fleste tilfeller lavere enn hos konkurrerende forhandlere. Er det ikke da helt greit å kunne kjøpe varen ENDA billigere i nettbutikken? Noen vil alltid mene at glasset er halvtomt, ser det ut til. Synd at dere bare ser problemer, og ikke muligheter.

Om dere har hatt én forbanna dårlig erfaring med Elkjøp, så trenger dere faktisk ikke dra alle under en kam! Det er som om jeg skulle boikotta Kiwi fordi at unggutten i kassa er sur og aldri sier hei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...