Gå til innhold

HTC Touch Diamond 2 eller Iphone?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

jeg vurderer seriøst og kjøpe meg ny telefon da den jeg har nå er shitty og ikke tilfredsstiller noen av mine krav til en telefon-.-...

 

jeg har sett litt på to forskjellige modeller, Iphone og HTC Touch Diamond 2... noen anbefalinger eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I prinsippet er det to forskjellige telefoner. Diamond 2 er en mer avansert telefon som legger teknologi og business i førersetet, mens Iphone har multimedia som sitt ess i ermet. Selv har jeg Diamond 2 og er strålende fornøyd. Mulighetene med telefonen er nesten uendelige med tanke på at det er Windows Mobile på den. Nye Windows Mobile kommer til høsten, og Diamond 2 er én av få telefoner til salgs i dag som får dette.

 

Vet det ligger flere tråder om dette emnet her på forumet, så råder deg til å ta en kikk. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

tror kanskje at Diamond 2 har litt lite internt minne (bare 512 mb eller hva det var....)... vet at man bare kan kjøpe mer, men gjelder det samme med Iphone? Iphone har jo allerede 16 Giga men om jeg skulle trenge enda mer enn 16 Giga, går det da ann å få tak i mer lagringsplass til Iphonen?

Lenke til kommentar
tror kanskje at Diamond 2 har litt lite internt minne (bare 512 mb eller hva det var....)... vet at man bare kan kjøpe mer, men gjelder det samme med Iphone? Iphone har jo allerede 16 Giga men om jeg skulle trenge enda mer enn 16 Giga, går det da ann å få tak i mer lagringsplass til Iphonen?

 

16 Giga er max på Iphone.

Lenke til kommentar
tror kanskje at Diamond 2 har litt lite internt minne (bare 512 mb eller hva det var....)... vet at man bare kan kjøpe mer, men gjelder det samme med Iphone? Iphone har jo allerede 16 Giga men om jeg skulle trenge enda mer enn 16 Giga, går det da ann å få tak i mer lagringsplass til Iphonen?

 

16 Giga er max på Iphone.

men sånn, iphone og ipod, er den eneste forskjellen at iphonen kan sende meldinger, ringe og sånt? om dette er tilfellet kunne jeg jo kjøpt en ipod med 32 giga, da tror jeg ikke jeg går tom for lagringsplass for å si det sånn... og atpåtil så er jo ipoden mye billigere enn iphonen :p

Lenke til kommentar
tror kanskje at Diamond 2 har litt lite internt minne (bare 512 mb eller hva det var....)... vet at man bare kan kjøpe mer, men gjelder det samme med Iphone? Iphone har jo allerede 16 Giga men om jeg skulle trenge enda mer enn 16 Giga, går det da ann å få tak i mer lagringsplass til Iphonen?

 

16 Giga er max på Iphone.

men sånn, iphone og ipod, er den eneste forskjellen at iphonen kan sende meldinger, ringe og sånt? om dette er tilfellet kunne jeg jo kjøpt en ipod med 32 giga, da tror jeg ikke jeg går tom for lagringsplass for å si det sånn... og atpåtil så er jo ipoden mye billigere enn iphonen :p

 

Er jo viktig å skille Ipod og mob tlf. Ifone kan du selvsagt bruke som mp3 spiller i tilegg til telefon, surfing, sms, mms,bilder, GPS etc så kan egentlig ikke sammenlignes med en ren musikkspiller....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det skal ikke så mye til for å overgå Iphone, men det kommer jo helt an på hvilke krav du stiller.

Kjekt å se at vi er enige om noe :-)

Hvilken telefon som passer til trådstarter kommer helt an på behovet ja. Kom gjerne med behovene dine! At det ikke skal så mye til for å overgå iPhone er jeg 100% uenig i. Og i enda større grad nå som iPhone 3G S og OS 3.0 kommer.

Lenke til kommentar

Vil anbefale trådstarter å ta en titt på android/google telefonen HTC Magic. Har såvidt kikket på den selv og var svært imponert. En meget bra skjerm med et enkelt brukerinterface som kan minne om Iphone, uten at det har gått på bekostning av funksjonaliteten. I tillegg er størrelsen meget bra, mindre en murstein-formatet til Iphone.

Så lenge vi ikke har Palm Pre her i landet er nok dette den telefonen som gir best funksjonalitet koblet med ytelse & størrelse inntil vi evt. ser andre Android utgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...