Gå til innhold

Trådløs media streamer til TV kompatibel med vista 64-bit


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte meg for litt siden en mediaspiller til TVen vi har i huset. Det var en Netgear EVA8000 Digital Entertainer

 

Når jeg fikk den plugget jeg den til TVen og skulle installere softwaren på PCen min, men den første beskjeden jeg fikk når jeg åpnet installasjonen var at softwaren ikke var kompatibel med 64-bit vista, som er operativsystemet mitt.

 

Så mitt spørsmål er: Er det noen som vet om en bra trådløs mediaspiller som er kompatibel med vista 64-bit? Mediaspilleren må ha full HD støtte, kunne spille de fleste video og audio filer, gjerne brukervennlig.

 

Takk for eventuelle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også Vista 64-bit og bruker Playstation 3 til mediastreaming. Fungerer helt perfekt både trådløst WIFI og med kabel. I kombinasjon med programmet PS3 media server installert på PC så er dette en fantastisk god løsning! Dersom du av en eller annen grunn ikke ønsker en helt fabelaktig spillemaskin, som du også kan bruke for CD, DVD, Blu-ray avspilling, samt som mediamaskin så har du jo noen andre valg som f.eks: Popcorn Hour

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=364695

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...