dryzt Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei! Skal ha meg en "gamerlaptop" å er inne på multicom, der kan man legge til å ta vekk elimenter. er det noen som kan fortelle hva det lønner seg å oppgradere til? skal game fm, wow for det meste. http://www.multicom.no/SystemConfigurator....100561%3bfl%3a0 Endret 26. mai 2009 av dryzt
jornboss Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Bytt til 4GB RAM, en litt større harddisk og evt sett inn operativsystem (evt kjør W7)
krizkriz Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Hva er budsjettet ditt? Jeg ville tatt en titt på Multicom Kunshan M860. Du finner den inne på samme side (her). Ellers duger også den du har valgt, men da har du ikke muligheten til å velge et fullblods skjermkort til gaming. Sleng på 4GB RAM, større harddisk og litt høyere skjermoppløsning, så får du en fet PC.
dryzt Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Skrevet 26. mai 2009 Hva er budsjettet ditt? Jeg ville tatt en titt på Multicom Kunshan M860. Du finner den inne på samme side (her). Ellers duger også den du har valgt, men da har du ikke muligheten til å velge et fullblods skjermkort til gaming. Sleng på 4GB RAM, større harddisk og litt høyere skjermoppløsning, så får du en fet PC. Budsjett rundt 10k, kan gå et par kr over.
dryzt Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Skrevet 26. mai 2009 Hvordan får jeg tak i w7? er bare vista der. hva er det smarteste? beste?
krizkriz Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Da er nok Compalen bedre, med tanke på budsjettet Den vil nok kjøre de fleste spill på brukbar god grafikk. 4GB med RAM er et must. Resten kan du velge etter behov. Den største harddisken på 320GB er ikke å forakte. Kanskje ett hakk bedre prosessor, og du er fortsatt under 9000 kr. Bare husk at denne pc'en leveres uten windows i utgangspunktet. Hvis du ikke har en kompis med en cd, eller har en selv, så koster det ca 1000 kr i tillegg.
dryzt Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Skrevet 26. mai 2009 Er noe som heter turbo minne der. er det lurt? å g.skill mine 4gb ddr3 ? takk for hjelpen
dryzt Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Skrevet 26. mai 2009 Da er nok Compalen bedre, med tanke på budsjettet Den vil nok kjøre de fleste spill på brukbar god grafikk. 4GB med RAM er et must. Resten kan du velge etter behov. Den største harddisken på 320GB er ikke å forakte. Kanskje ett hakk bedre prosessor, og du er fortsatt under 9000 kr. Bare husk at denne pc'en leveres uten windows i utgangspunktet. Hvis du ikke har en kompis med en cd, eller har en selv, så koster det ca 1000 kr i tillegg. Er noe som heter turbo minne der. er det lurt? å g.skill mine 4gb ddr3 ? takk for hjelpen er skjermkortet bra nok?
krizkriz Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Er noe som heter turbo minne der. er det lurt? å g.skill mine 4gb ddr3 ? takk for hjelpen er skjermkortet bra nok? Det er ikke noe vits i å gå for dette, da det ikke er verdt de ekstra kronene. Hold deg til vanlig RAM du Omtrent lik ytelse. Skjermkortet duger i massevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå