Bruno Mars Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Vil en nett- pc med atom- prosessor og Intel GMA 950 skjermkort greie å kunne dra prgrammer som Wolfram Matematica? Finner ingen sytemkrav til dette programmet. Begynner på datateknikk til høsten, så sant jeg kommer inn, og vurderer å ha en minibærbar og lurer da på om det er kraftig nok til å kjøre nødvendige programmer. Kommer til å bruke Windows 7 RC om det går eller så blir det nok XP. Skolen har datalaber, men jeg syntes det er greit å ha egen bærbar, og jeg gidder ikke kjøpe en mini- PC hvis den ikke kan kjøre program som f.eks nevnte Matematica.
Mr.Anki Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 (endret) Har du et budsjett på dette? 1000HE er vel å anbefale iallefall. Endret 27. mai 2009 av Mr.Anki
Bruno Mars Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Skrevet 27. mai 2009 Har sett på den og den er lovende blant annet på grunn av sin gode batterilevetid som skal være på nesten 10 timer. Men er det bra nok med Atom- prosessor og GMA945GSE skerkort og 2 GB RAM? Skulle det ikke funke med nett- pc så er nok budsjettet 4000 - 5000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå