limsted Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 vurderer dette hovedkortet hos komplett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=374281 er det noen som har noen erfaringer med det kortet og kan fortelle meg om det er bra eller ikke? ut ifra det jeg ser av ytelse på lista så skal den vist være meget bra, men lurer på om EVGA er flinke på HK! Er det noen andre HK folk kan anbefale rund 2000-2250 kr?
ei57 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Vanskelig å anbefale noe, når du ikke er mer spesifikk på hva du vil ha. Selv ville jeg valgt et P45-basert HK med støtte for DDR2 og uten mer dill enn nødvendig. Ser liten grunn til å betale dyrt for DDR3 og HK med mindre en skal ha HK med LGA1366.
limsted Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Skrevet 26. mai 2009 (endret) Vanskelig å anbefale noe, når du ikke er mer spesifikk på hva du vil ha. Selv ville jeg valgt et P45-basert HK med støtte for DDR2 og uten mer dill enn nødvendig. Ser liten grunn til å betale dyrt for DDR3 og HK med mindre en skal ha HK med LGA1366. har tilgang på så mye gratis DDR3 ram jeg vil da derfor jeg vurderer dette kortet... + at jeg har nettopp kjøpt meg en quad core... det jeg er ute etter er mulighet for SLI, ddr3 og LGA775 kortet må være kompatibelt med dette! Endret 26. mai 2009 av limsted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå