Gå til innhold

Canon Digital Ixus 870 IS - bra kjøp?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått lyst på et "ordentlig" digitalkamera under 2000 kroner og har tatt en titt på Canon Digital Ixus 870 IS. Jeg har lest testene til Akam (best i test) og tittet rundt på nettet, men greier ikke å bestemme meg. Kameraet er på tilbud hos Elkjøp og Lefdal for 1995 kroner, men det er jo også mye penger. Faren min har en Canon Digital Ixus 75 og er meget fornøyd (skulle gjerne hatt den selv, men den har jo gått ut av markedet), det føles litt tryggere å kjøpe noe "kjent".

 

Jeg er også fornøyd med batterilevetiden til fars digitalkamera (870 IS skal ha betydelig litt bedre batterilevetid), så det er nok en viktig faktor for meg. Kameraet skal stort sett brukes til alt mulig - fra å ta bilder i byen til å ta naturbilder på nær og fjern avstand, så jeg ønsker god bildekvalitet også.

 

Finnes det noen liknende Canon Digital Ixus 870 IS på markedet til en "snillere" pris, eller er dette kameraet virkelig et godt kjøp og verdt pengene?

 

Takk på forhånd for svar! :)

Endret av crazypc
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Noen som har tips/råd/erfaringer...?

Jeg har det kameraet sjøl. Kameraet er kjempebra, og du kommer ikke til å angre. Eneste du bør gjøre er å ha det i et eller annet futteral fordi skjermen er ganske stor og kan dermed utsettes for klemskader hvis du har det direkte i lomma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...