Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Biologieksamen vg3 !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk! får se om jeg finner no gode artikler der da.:))

ja, er ganske fornøyd jeg også, alternativet var mye verre ;p

ganske mye å lese, men jeg føler det er del 2 som er det verste, det å ha alle hjelpemidler gjør det egentlig vanskeligere synes jeg...

Lenke til kommentar

Da var eksamen ferdig. Hvordan føler dere det gikk?

 

Selv tror jeg jeg fikk til det meste på del 1, men ikke fult så godt på del 2. Valgte oppgave 5 på del 2, men tror ikke jeg fikk til stamtre 3 helt. Fant også ut etter at prøven var slutt, at jeg hadde glemt å svare på halve oppgave 3b)... :p

 

Tror og håper på en 5'er.

Lenke til kommentar

Jeg var dog ikke oppe i Biologi 2(kom opp i Kjemi 2), men fikk alikvell se hvilke oppgaver de som kom opp i biologi hadde.

 

- Del 1 var barnemat

- Del 2 --> Stjerneoppgaver. Hadde jeg hatt bio examen hadde jeg lett valgt darwin oppgaven hvor en fikk vise at man kune vise til sammenhenger i både proteinsyntese og evolusjonmessige spørsmål.

 

Lykke til på karakteren dere som hadde examen hvertfall :)

Endret av ATI vs GeForce
Lenke til kommentar
Da var eksamen ferdig. Hvordan føler dere det gikk?

 

Selv tror jeg jeg fikk til det meste på del 1, men ikke fult så godt på del 2. Valgte oppgave 5 på del 2, men tror ikke jeg fikk til stamtre 3 helt. Fant også ut etter at prøven var slutt, at jeg hadde glemt å svare på halve oppgave 3b)... :p

 

Tror og håper på en 5'er.

 

Jeg tror også jeg fikk til det meste på Del 1 men var usikker på 3-4 av spørsmålene. Valgte også oppgave 5 på del 2 (skjønte ikke umiddelbart oppgave 4a med alle tallene) så gikk nesten rett på oppgave 5), men fant bare en løsning på hver av trærne. Var det noen som fant flere løsninger på dem?

 

3b husker jeg ikke hva gikk ut på en gang :hmm:

 

Grattis med overstått :new_woot:

Lenke til kommentar

Del 1 var så lett at jeg trodde noen av oppgavene var lureoppgaver. Det er liksom en tegning av kuler som detter ut av en flaskehals, også lurer man på om det er en illustrasjon av flaskehalseffekten? Hallo... Del 2 derimot gikk ikke like bra for å si det sånn... Stamtre 3 for eksempel, var det sammensatte gener der? Dihybrid arv? Uææ.. føler del 2 blei veldig svak hos meg dessverre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...