Voffvoff Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 (endret) Hey! Hadde i tre år en Acer Travelmate 6500 som kjørte WoW greit nok, det er egentlig det jeg skal ha pc'en til. Den gikk desverre til h******* og jeg trenger en ny pc Har kikket litt rundt på nettstedene til de største kjedene og jeg fant en helt grei og billig bærbar som jeg tror er til mitt bruk og innenfor mitt studentbudsjett(Selvfølgelig kunne den ha vært bedre). Mitt spørsmål er enkelt og greit : Kjører denne WoW på høy grafikk og oppløsning ? http://www.expert.no/product/product.aspx?...ier=X59SRAP187C Noen meninger? Og, noen meninger om en evt. bedre pc til samme prisen? Siste spørsmål : er det like greit å kjøpe en bærbar på internett mht brukerservice og reparasjon hvis noe skulle skjære seg? Endret 25. mai 2009 av Voffvoff
CorporalClegg Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Denne har et mye bedre grafikkort og mye bedre CPU. Den beste spillmaskinen du får for 7k.
Voffvoff Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Skrevet 25. mai 2009 (endret) Denne har et mye bedre grafikkort og mye bedre CPU. Den beste spillmaskinen du får for 7k. Da kjører jeg på ! takk skal du ha! Endret 25. mai 2009 av Voffvoff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå