iWantCake Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hei! Skal til å bestille meg en ny pc, som jeg har tenkt å bygge selv. Har planer om å bruke max 10 000kr på pc, den skal brukes for det meste til spilling. Blir vell så jeg små klokker den etter en god stund, når jeg syns ting begynner å gå treigt Sittet lenge å vurdert hvilket skjermkort som passer best til oppsettet mitt, men klarer ikke å bestemme meg. Så viss noen hær hadd kunnet gitt meg nå små tips om eventuelle skjermkort, å kanskje noen små forbedringer på mitt oppsett som gir meg mer ytelse. Så hadde det vært til stor hjelp mus, tastatur, headset osv må også kjøpes. men det går innpå ett annet budsjett Kabler osv som trengs til å få sammen innmaten, følger det med elr må jeg bestille det også? Oppsettet: Cooler Master Centurion 590 Sort AMD Phenom™ II X3 720 Black Edition Cooler Master HyperTX2 CPU+Board Cooler Seasonic S12Energy+ PSU 650W, 120mm Fan 2stk Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 4GB KIT CL5 Gigabyte GA-MA78G-UD3H, Socket-AM2+/AM3 Seagate Barracuda 7200.11 500GB Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5200A BenQ 22" LCD E2200HD TCO03 Microsoft Windows Vista Prem Engelsk SP1,OEM,DVD,64 Ps: bor på Svalbard, så alt er eks moms takker for all hjelp! Endret 24. mai 2009 av iWantCake
Svenni212000 Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Da har du til eksempel disse komponentene: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...15-223C329316D3 Som du ser, så har jeg lagt til Vista Home Basic i pakken. Dette for å holde prisen nærmest mulig 10.000 kroners grensen. Når det er nevnt, så er det ikke noe galt med Home Basic. Strengt talt så er det ikke nødvendig å betale ekstra for versjoner annet enn Home Basic. Du kan også spare pengene for nå, og laste ned Windows 7 RC. Om jeg ikke tar feil, så kan du bruke Windows 7 frem til Mars/April 2010. Selv om Windows 7 ikke er et ferdig produkt enda, vil jeg si det er bedre enn Windows Vista. Endret 24. mai 2009 av Svenni212000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå