Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samleie med en jomfru


Gjest Guest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Usikker_*

Hei!

 

Jeg er en gutt på 24 år som i fire måneder har vært sammen med verdens herligste jente på 16. Vi har det veldig fint sammen, men vi har ikke hatt sex. Jeg har ikke villet presse henne, men nå i det siste har vi snakket mye om det og funnet ut at vi begge to er klare for det. I ettermiddag/kveld kommer hun på besøk til meg og jeg tror det kommer til å skje da.

 

Nå har det seg sånn at hun er jomfru. Hun har aldri onanert eller utforsket seg selv der nede. Vi har heller ikke fingret eller noe sånt sammen. Jeg har ikke så lang penis, men den blir ganske tykk når jeg får ereksjon. Hun vil vel være ganske trang siden hun ikke har hatt noe i skjeden før? Hvordan skal jeg gjøre det for å ikke gjøre det vondt for henne? Jeg har kun hatt samleie to ganger tidligere og begge de to jentene var erfarne. Jeg vet at jeg må gjøre henne skikkelig kåt og våt før jeg kommer inn i henne, men jeg har aldri slikket noen før og er usikker på hvordan det gjøres best. Holder det å bruke fingrene på henne før jeg bruker penisen? Hvilken stilling er "best" den første gangen? Vanlig misjonær?

 

Jeg håper noen tar seg tid til å svare på dette seriøst og ikke tuller det bort. Dette er viktig for meg. Jeg er virkelig glad i henne og vil gjøre det best mulig for henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne jo brukt noe leketøy på henne først? En liten dildo eller noe slikt. Det er vertfall viktig at du er forsiktig, lytter til henne og fanger opp signalene hennes. Angående stilling, hvorfor spør du henne ikke selv? Noen liker best å ha kontrollen og andre liker å la andre ta over.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg er en gutt på 24 år som i fire måneder har vært sammen med verdens herligste jente på 16. Vi har det veldig fint sammen, men vi har ikke hatt sex. Jeg har ikke villet presse henne, men nå i det siste har vi snakket mye om det og funnet ut at vi begge to er klare for det. I ettermiddag/kveld kommer hun på besøk til meg og jeg tror det kommer til å skje da.

 

Nå har det seg sånn at hun er jomfru. Hun har aldri onanert eller utforsket seg selv der nede. Vi har heller ikke fingret eller noe sånt sammen. Jeg har ikke så lang penis, men den blir ganske tykk når jeg får ereksjon. Hun vil vel være ganske trang siden hun ikke har hatt noe i skjeden før? Hvordan skal jeg gjøre det for å ikke gjøre det vondt for henne? Jeg har kun hatt samleie to ganger tidligere og begge de to jentene var erfarne. Jeg vet at jeg må gjøre henne skikkelig kåt og våt før jeg kommer inn i henne, men jeg har aldri slikket noen før og er usikker på hvordan det gjøres best. Holder det å bruke fingrene på henne før jeg bruker penisen? Hvilken stilling er "best" den første gangen? Vanlig misjonær?

 

Jeg håper noen tar seg tid til å svare på dette seriøst og ikke tuller det bort. Dette er viktig for meg. Jeg er virkelig glad i henne og vil gjøre det best mulig for henne.

 

Personlig synes jeg at dere har en alt for stor aldersavstand til slikt, og særlig siden hun nettopp har blitt 'lovlig', men jeg er ikke her for å dømme.

 

Det viktigeste er vel kanskje å få henne våt ja, kyssing og småbiting i nakken og niplene. Mens du etterhvert kysser deg nedover for å så penentrere henne med en finger i begynnelsen og kanskje to senere. Du kan jo også, om hun vil, gi henne oralsex. Altså stimulere klittisen hennes med tungen din.

Bruk god tid før dere begynner sexen, ville jeg tro. Også tar du nådestøtet når dere begge føler dere klare for det. Angående stilling så er det noe dere får ta opp imellom dere, misjonær er jo en typisk 'nybegynner' stilling, så det er jo ikke dumt den.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg ikke gått for samleie med en gang, med tanke på at hun aldri har drevet noen selvstimulering. I første omgang mener jeg det bør holde å bare fingre hun litt, la hun bli litt kjent med hvordan det føles. Gjerne la hun utforske din penis om hun ønsker det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...