HeatSeeKinG Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Hvordan kan jeg få ett spill(HMM 3) til å kjøre i ett vindu som ikke er fullscreen modus? slik at jeg kan fint veksle mellom poker og spill. Edit---> Win. XP SP 3.0 Har og prøvd følgende: "Alt+Enter" "-w" "-window" "fullscreen 0" Endret 23. mai 2009 av HeatSeeKinG
McStroke Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Hvordan kan jeg få ett spill(HMM 3) til å kjøre i ett vindu som ikke er fullscreen modus? slik at jeg kan fint veksle mellom poker og spill. Bruker mac selv, så svaret mitt er muligens ikke korrekt. Anyway, høyreklikk på icon til spillet ditt (HMM3) og klikk på egenskaper, når du er inne i egenskaper-vinduet skal det være et avkryssingsboks hvor det står "kjør programmet i et vindu", eller noen slikt.
HeatSeeKinG Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Skrevet 23. mai 2009 Hvordan kan jeg få ett spill(HMM 3) til å kjøre i ett vindu som ikke er fullscreen modus? slik at jeg kan fint veksle mellom poker og spill. Bruker mac selv, så svaret mitt er muligens ikke korrekt. Anyway, høyreklikk på icon til spillet ditt (HMM3) og klikk på egenskaper, når du er inne i egenskaper-vinduet skal det være et avkryssingsboks hvor det står "kjør programmet i et vindu", eller noen slikt. Benytter WinXP SP 3 ingen slik knapp nei, det er kun vista som gir deg det alternativet. Har og prøvd følgende: "Alt+Enter" "-w" "-window" "fullscreen 0"
Fadeless Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Hvordan kan jeg få ett spill(HMM 3) til å kjøre i ett vindu som ikke er fullscreen modus? slik at jeg kan fint veksle mellom poker og spill. Bruker mac selv, så svaret mitt er muligens ikke korrekt. Anyway, høyreklikk på icon til spillet ditt (HMM3) og klikk på egenskaper, når du er inne i egenskaper-vinduet skal det være et avkryssingsboks hvor det står "kjør programmet i et vindu", eller noen slikt. Benytter WinXP SP 3 ingen slik knapp nei, det er kun vista som gir deg det alternativet. Har og prøvd følgende: "Alt+Enter" "-w" "-window" "fullscreen 0" Bruke et program, f.eks dxwnd Endret 23. mai 2009 av Fadeless
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå