Gå til innhold

Advarsel - Elkjøp


Anbefalte innlegg

Elkøp opererer ofte med to priser. Butikkene er har ofte en langt høyere pris enn den prisen Elkjøp har på sine nettsider. Har opplevd dette noen ganger nå. Opplyser du om dette i butikken får du selvsagt varen til riktig pris. De skylder på sen oppdatering av prisene i butikkene i forhold til webpris. Mange kunder er forståelig nok ikke klar over dette og betaler derfor ofte for mye for varen. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det sier seg selv at elkjøp's butikker må ha høyere pris, enn sine webshop's, fordi det er mange som jobber der + husleie bla bla bla. de skal som fleste andre ha lønn. På en webshop jobber det kanskje pr stk, derfor mindre utgifter og lavere pris til kunde.

 

btw: Komplett har både butikk og webshop! sjekk prisene på begge, så ser du forskjell :woot:

Lenke til kommentar
det sier seg selv at elkjøp's butikker må ha høyere pris, enn sine webshop's, fordi det er mange som jobber der + husleie bla bla bla. de skal som fleste andre ha lønn. På en webshop jobber det kanskje pr stk, derfor mindre utgifter og lavere pris til kunde.:woot:

 

Tror du misforstår litt. Varene på Elkjøps websider skal ha den samme prisen i butikkene. Hvis du går inn på www.elkjop.no så forstår du det.

Lenke til kommentar

Japp, elkjøp er noen sniker!

 

For en ukes tid tilbake var det en kamerat av meg som skulle kjøpe seg wc3 på elkjøp. Han gikk inn i butikken og så prisen på 399 kr. Dette stemte ikke overens med det han så på internett like før han drog til elkjøp, der stod det nemlig 199kr. Så han printet ut siden websiden og gikk ned til elkjøp og sa han skulle ha wc3, da fikk han det for 199 kr.

 

Som sagt så er det mange som ikke er klar over dette, og blir lurt til å kjøpe spill og andre produkter til en my dyrere pris!!

Lenke til kommentar

De skal ha like priser på internett som i butikken. Er sikkert ikke så lett å holde seg oppdatert på tusenvis av priser til envher tid. Skriv den bare ut da vel ? Eller si til han ta sjekk på internett nå viss han begynner å krangle. De har internett ved skranken der. :wink:

Lenke til kommentar

Spørsmål: Prisen i er lavere på www.elkjop.no enn i min lokale butikk. Hva skal jeg betale?

 

Svar: Det kan forekomme prisforskjeller mellom www.elkjop.no og butikken. Dersom du finner et produkt på www.elkjop.no som du vil handle i butikken, og oppdager at prisen er en annen, gjør da selgeren oppmerksom på dette. Du vil selvfølgelig få den laveste prisen.

 

Står svart på hvitt, jaja det viste ikke eg heller. Lærer stadig noe nytt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...