Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan fjerne smerter i skada finger?


.sere

Anbefalte innlegg

Øhm.. sliter litt med hva jeg skal kalle denne tråden. Saken er uansett slik at jeg smelte ei dør på fingen min for noen dager siden, og den verker som fy. Over halve negla er blålilla, og øvre del av fingen minner om en potet. Dessuten 'pumper' fingen, og den er uvanlig varm. Har vært hos legen, som bekrefta at jeg ikke hadde brukket noe. Har fått et kjerringråd om å brenne hull på negla med en glødende binders, for å lette på trykket under. Dette burde jeg gjord like etter at jeg skada fingen, som nå er tre dager siden. Er det vits i å gjøre det nå, så mange dager etter? Hvor langt skal jeg evt. brenne? Noen som har prøvd dette?

 

Har kjørt på med Ibux og Paracett, men det funker ikke. Noen som har tips til hvordan jeg kan få de til å slutte å svi sånn i fingeren? Legen kunne ikke gi smertestillende, ettersom jeg har eksamen på fredag og heller bør møte opp med vond finger enn neddopa på medisiner.

Endret av .sere
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har tips til hvordan jeg kan få de til å slutte å svi sånn i fingeren?

Det svir pga. kroppen reparere nerver og blodårer.

Kaltvann og ispose kan hjelpe..

 

 

Ps.. Hold unna rådet som ble gitt over. Du trenger ikke det.

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...