Gå til innhold

Lading på yamaha vmax jr 9,9


Anbefalte innlegg

Heii :)

Jeg lurer på hvordan jeg får lading på batteriet fra motoren (yamaha vmax jr 9,9)

jeg har hørt at du trenger like retter for å ta lading direkte ut fra utaket på motoren

Kan noen si meg hvor jeg kan få kjøpt likeretter eller om det finst andre måter og ta lading ut i fra motoren min ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vis du vet hva spenningsregulatoren er ? ser på en måte ut som et "elektrisk luftfilter" er riller i det. kommer masse ledninger ut derfra. vis du leter godt der så finner du en rød en som ikke er koblet til noe. den tar du på plussen og minusen tar du bare et metallpunkt fra motoren(finn et som det er andre jordinger på).

men godt lader den ikke. men det er bare 9.9

Lenke til kommentar
vis du vet hva spenningsregulatoren er ? ser på en måte ut som et "elektrisk luftfilter" er riller i det. kommer masse ledninger ut derfra. vis du leter godt der så finner du en rød en som ikke er koblet til noe. den tar du på plussen og minusen tar du bare et metallpunkt fra motoren(finn et som det er andre jordinger på).

men godt lader den ikke. men det er bare 9.9

 

Tusen takkk :)

men kan du(noen) si meg litt mer nøyaktig vor jeg tar minusen fra ? :)

Lenke til kommentar
vis du vet hva spenningsregulatoren er ? ser på en måte ut som et "elektrisk luftfilter" er riller i det. kommer masse ledninger ut derfra. vis du leter godt der så finner du en rød en som ikke er koblet til noe. den tar du på plussen og minusen tar du bare et metallpunkt fra motoren(finn et som det er andre jordinger på).

men godt lader den ikke. men det er bare 9.9

 

Tusen takk :)

men kan du(noen) si meg litt mer nøyaktig for jag skal ta minusen fra ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...