krokodille25 Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Jeg lurte på om det er mulig å laste ned hele runescape lokalt, og spawne items og slikt? Hadde vært veldig fint hvis noen visste noe, og topp hvis noen kan komme med en link! -Krokodille25
Rocky1 Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Jeg lurte på om det er mulig å laste ned hele runescape lokalt, og spawne items og slikt?Hadde vært veldig fint hvis noen visste noe, og topp hvis noen kan komme med en link! -Krokodille25 lol noob
Manken Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Spill Moparscape hvis du ikke er god nok for vanlig Runescape. lol
Mynotir Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Det er mulig ja. Da trenger du en privat server. Søk på Google etter Moparscape, bør være første resultat.
krokodille25 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 Det er mulig ja. Da trenger du en privat server. Søk på Google etter Moparscape, bør være første resultat. ok takk, for de som kalte meg noob så spurte jeg om det var mulig å laste ned runescape og lage private server.
krokodille25 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 Det var nå bare èn som kalte det n00b da... lol ja d var d, admin kan bare stenge tråden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå