BuUrNt Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Hei, eg får ikke til og starte Steam, det kommer et vindu som sier at den skal oppdatere, den kommer ingen vei så etter 5 minutt kommer det et Vindu hvor det står ERROR : Steam.exe (main exception) Unable to lauch library Steam.dll.. Noen som vet noe? Jeg har prøvd å opne portene på routeren : UDP 27000-27020 også TCP 27020-27050. Eg har prøvd å slå av Brannmuren min men det gikk heller ikke. Jeg har AVG gratis versjon. På forhånd takk
Skagen Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
BuUrNt Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Skrevet 20. mai 2009 Har du prøvd å reinstallere steam? Ja flere ganger....
Osecia Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Okay, da vet jeg ikke hva det kan være. Mulig det er noe feil med cd'n din. Har du prøvd å lastet ned steam fra deres hjemmeside? Mulig det hjelper.
BuUrNt Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Skrevet 20. mai 2009 Okay, da vet jeg ikke hva det kan være. Mulig det er noe feil med cd'n din. Har du prøvd å lastet ned steam fra deres hjemmeside? Mulig det hjelper. Ja har prøvd det også, kanskje eg bare må vente til neste patch, kanskje noe på Steam er nede eller noe sånt
Osecia Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Ja, mulig det. Beklager at jeg ikke fikk vært mer til nytte. Håper det ordner seg! Endret 20. mai 2009 av Osecia
BuUrNt Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Skrevet 20. mai 2009 Ja, mulig det. Beklager at jeg ikke fikk vært mer til nytte. Håper det ordner seg! Du har i allefall prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå