Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Endelig er jeg forelska, men...


Anbefalte innlegg

Ja! Tenkte jeg. Jeg er forelska igjen! Det har seg sånn at siden i fjor sommer likte jeg ei jente som ble til slutt besteveninna mi, med andre ord, hun avslo meg. Når er jeg endelig forelska igjen i ei jente som bor rett borti gata, endelig en ny følelse som jeg ikke har hatt på lenge.

Jeg kan PUA sånn halvveis, men jeg har noen problem. Jeg føler at hun ikke liker meg, og at hun ikke er så veldig intressert. Dama liker en annen, men jeg vet han ikke behandler folk så godt som de burde blitt behandla og jeg vet som et fakta at man kan få noen forelska i seg selv om de liker/likte noen andre, det kreves bare litt jobb. Jeg er ikke egentlig veldig god venn med hu her, men prøver stadig å få kontakt. Hun går ikke på samme skole som meg bare så det er sagt. Jeg tror det er det at hun er uoppnåelig (som jeg aldri skal si) som gjør at jeg liker henne etter alt det andre. Og jeg trenger råd på hvordan jeg skal kunne få kontakt med henne. MSN er en liten ting, men man skal egentlig ikke bare snakke på det + det er ikke så veldig bra til sjekking.

Jeg orker ikke forklare mer akkurat nå, så det kommer fler innlegg senere, men bare si hva du vil annbefale at jeg gjør. Orker ikke et knust hjerte igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg foreslår at du skal si til henne hva du føler.

Hvis målet er å fremstille seg selv som en usikker pingle som ikke tør å handle på følelsene sine, og så miste jenta, så ja.. Da er dette et bra tips. :)

 

TS:

Nå veit jeg ikke hvordan miljøet rundt deg er, og hvilke generelle muligheter du har til å møte denne jenta annet enn å passere henne i gata du bor i.

Men uansett så koker det ned til at du må handle. Du må finne muligheter til å kunne få kontakten med henne, og benytte de.

Ser du henne på gata, kom i prat med henne. Samme hva dere snakker om, så lenge dere får pratet. Har du MSN/facebook/andre sosiale nettjenester med henne, så kan du foreslå å finne på noe en dag.

 

Bottom line er rett og slett at du må ta sjangen. For å kunne få jenta, så må man risikere et knust hjerte. Jenter og forhold er absolutt ikke en risikofri sport. Man kommer til å få knuste hjerter, men man kommer også til å vinne mye mer hvis man tør å legge hjertet klar for hogg, og lar det stå til.

Og over tid, er et par knuste hjerter kun noen fartsdumper i veien til noe som absolutt er verdt det. :)

Lenke til kommentar

slå til med en gang anledningen byr seg! iallfall ikke sitt der og lur på om du skal, helt til det blir for seint =) spør om hun vil være med ut og gå en tur, evt. kjøre en tur om det er langt til butikken... og ta det derfra =)

Endret av pwned
Lenke til kommentar
jeg foreslår at du skal si til henne hva du føler.

Hvis målet er å fremstille seg selv som en usikker pingle som ikke tør å handle på følelsene sine, og så miste jenta, så ja.. Da er dette et bra tips. :)

Man virker da ikke some en "usikker pingle som ikke tør å handle på følelsene sine" bare fordi man forteller jenta om følelsene man har. Det kommer da strengt tatt ann på hvordan man forteller følelsene. At man skader sjansene (ofte for mye til at det er fiksbart for ola nordmann) på å få jenta, kan jeg være enig i, da man bryter en stor barriere innenfor komfort-sonen ved å gjøre noe slikt.

 

Hvis man vil fremstille seg selv som en usikker pingle som ikke tør handle på følelsene sine, så må man gjøre noe a la å gå opp til jenta, se i bakken hele tiden, nermest krype sammen i kroppen sin mens man ramser opp nervøst at man er forelska, for så å springe vekk (helst med et konstant hyl ut av munnen).

Lenke til kommentar
jeg foreslår at du skal si til henne hva du føler.

Hvis målet er å fremstille seg selv som en usikker pingle som ikke tør å handle på følelsene sine, og så miste jenta, så ja.. Da er dette et bra tips. :)

Man virker da ikke some en "usikker pingle som ikke tør å handle på følelsene sine" bare fordi man forteller jenta om følelsene man har. Det kommer da strengt tatt ann på hvordan man forteller følelsene. At man skader sjansene (ofte for mye til at det er fiksbart for ola nordmann) på å få jenta, kan jeg være enig i, da man bryter en stor barriere innenfor komfort-sonen ved å gjøre noe slikt.

 

Hvis man vil fremstille seg selv som en usikker pingle som ikke tør handle på følelsene sine, så må man gjøre noe a la å gå opp til jenta, se i bakken hele tiden, nermest krype sammen i kroppen sin mens man ramser opp nervøst at man er forelska, for så å springe vekk (helst med et konstant hyl ut av munnen).

 

Jeg stemmer for at TS gjør dette... og filmer ^^

Lenke til kommentar
Takk for hjelpa.. :hrm:

 

Flott holdning du har. Jeg får virkelig lyst til å hjelpe deg.

 

Vanligvis er det mye hjelp, og jeg hjelper mange folk her inne - men når jeg ikke får noe tilbake kan det virke skuffende, er du ikke enig?

Endret av Babbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...