cola01 Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 når jeg er inne på Counter-strike source kommer det opp "hl2 har sluttet å virke"! det avslutter liksom css.... det kommer opp hl2 har sluttet å virke og hvis jeg trykker på avbryt går det ut av css....:O hva er dette for noe?
Phantom3D Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Det er en feil, men vansklig å vite hva feilen er. hl2 er halflife to, spillet CS er bygd på. Prøv å reinstallere CS evt oppdatere drivere i første omgang.
cola01 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 Det er en feil, men vansklig å vite hva feilen er.hl2 er halflife to, spillet CS er bygd på. Prøv å reinstallere CS evt oppdatere drivere i første omgang. hva mener du med opdatere driveren?
cola01 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 Det er en feil, men vansklig å vite hva feilen er.hl2 er halflife to, spillet CS er bygd på. Prøv å reinstallere CS evt oppdatere drivere i første omgang. hva mener du med opdatere driveren? det begynner alltid med at spillet stopper opp.... jeg kan styre muse( pistolen beveger seg...),... men det er helt stille rundt meg... så kommer det opp "HL2 har sluttet å virke" og når jeg trykker avbryt år jeg ut av spillet....
Flimzes Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 HL2=Half Life 2, altså det som counter strike kjører på. Om man åpner oppgavebehandling mens man spiller vil man finne HL2 i lista der som counter strike. Det betyr rett og slett at spillet ditt har hengt seg. Høyreklikk på counter strike på steam, trykk properties, trykk så local files, og verify intgrity of game cache.
cola01 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 (endret) HL2=Half Life 2, altså det som counter strike kjører på. Om man åpner oppgavebehandling mens man spiller vil man finne HL2 i lista der som counter strike. Det betyr rett og slett at spillet ditt har hengt seg. Høyreklikk på counter strike på steam, trykk properties, trykk så local files, og verify intgrity of game cache. hva er det som skjer da....slutter det å komme opp at hl2 har sluttet å virke? HL2=Half Life 2, altså det som counter strike kjører på. Om man åpner oppgavebehandling mens man spiller vil man finne HL2 i lista der som counter strike. Det betyr rett og slett at spillet ditt har hengt seg. Høyreklikk på counter strike på steam, trykk properties, trykk så local files, og verify intgrity of game cache. hva er det som skjer da....slutter det å komme opp at hl2 har sluttet å virke? når jeg gjorde som du sa kom dette opp: (det er print screen ) Endret 19. mai 2009 av cola01
Flimzes Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 JEg vet hva som skulle skje Spørsmålet er: Fungerer den nå etter at du lot den gå ferdig? Hva som skjer er ikke godt å vite, men vanligvis løser det seg med en liten verify.
cola01 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 JEg vet hva som skulle skje Spørsmålet er: Fungerer den nå etter at du lot den gå ferdig? Hva som skjer er ikke godt å vite, men vanligvis løser det seg med en liten verify. har ikke fått noe hl2 har sluttet å virke ennå ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå