Thatssomebaadnews Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 (endret) Heisann.. Henter meg en Peugeot Speedfight på Mandag, og tenkte og starte en worklog/showcase! Den er helt original, både motor-, og utseendemessig. Speccs: Merke: Peugeot Modell: Speedfight 2 Motor: 50cc Toppfart: 60km/t (Originalt. Raskere etter modifikasjoner, får vi håpe :b) Farge: Rød/Sølv Har noen planer for den, som vil bli oppdatert etterhvert.. Motor(Prioritert rekkefølge)[0%]: x Fjerne plomberinga x Sette på effektanlegg Utseende[0%]: x Kople om lysene, fra nåværende nærlys til rødeparklys, og fjernlys til kjørelys. ELLER montere angleeyes. Innspill? x Rødt neon. x Nytt speedo (originale er dritstygt ) x Hellakkere, mest sannynling sort. FIN lakk, ikke noe bengalakk her nei Noen som har noen tips, eller innspill? Jeg VEG neon er harry, og det er røde parklys og angleeyes også! Men når det er en billig scooter, er det ikke så nøye! Bilder kommer på Mandag! Endret 16. mai 2009 av S.Larsen
Reppemarkus Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Hei Den hadde blitt kul i hel svart / carbon grå med hvite angel eyes Neon ville jeg kansje droppet, men det er nå min mening
Thatssomebaadnews Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 Hei, Droppa kjøpet i siste liten, og bestilte meg heller en helt ny Kymco Super8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå