Splaxter Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hey, kjøpte meg nettopp en ny Dell XPS m1530 og skulle installere AVG free som antivirus, etterpå når jeg var ferdig å installere fikk jeg en feilmelding Programmet ble ikke riktig initialisert (0xc0150004) Klikk OK for å avslutte programmet Trodde jeg hadde gjort noe feil derfor jeg uinstallerte det, så glømte jeg det litt ut og installerte Sony Vegas og fikk helt lik feilmelding og begynte å lure, prøvde igjen og installere AVG, fikk helt lik feilmelding noen som vet hvordan jeg fixer det ?? -Splaxter Endret 16. mai 2009 av Splaxter
flyndrefjes Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Dette høres ut som VIRUS, spør du meg!! Egen erfaring er at i den tiden jeg kjørte Windows tidligere, var det et eller annet (usynlig) virus som gjorde at jeg ikke fikk installert programmer på maskinen. Sjekk dette NØYE før du begynner å bruke maskinen seriøst. Du kan risikere å miste alle data!
Splaxter Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 pcen er max 1-2 uker gammel og jeg har ikke lastet ned mye drit
flyndrefjes Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 pcen er max 1-2 uker gammel og jeg har ikke lastet ned mye drit Neida, men uansett. Ett minutt kan vre nok :-( Har du sjekket dette med virus dyptgående, og er sikker i din sak?
Splaxter Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 jeg har skannet pcen med et annen virus, men fant bare sånn cookie shit, og jeg sletta dem, men kan kjøre en fullscan til idag, og se kan varr du har rett, og vis vet du hvordan jeg kan fixa uten å formatere ?
flyndrefjes Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Vel, kanskje. Men vi må se hvordan det går med virustesten først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå