Gå til innhold

Har du noe erfaring med mobilbutikk.com?


Anbefalte innlegg

hei

jeg var innom finn.no idag og så nokia n97 til utrolig pris på 3999. På koplett koster det over 7000.

Selgeren som kaller seg for mobilbutikk har ingen adresse eller telefonnummer. Jeg sendte en mail og spurte om de hadde noe fysisk butikk i Norge slik at jeg kan komme innom og kjøpe den der og da, samt få med meg mobilen. Jeg fikk mail tilbake og ders tod følgende:

 

Vi selger kun over nettet for å holde lavest mulig pris.

 

Det kan være at prisen er uten moms, men med moms og "frakt" vil det ikke være dyrere enn ca 5000.

 

Nå lurer jeg på om det er noen svindlere eller selger de virkelig til så lav pris.

 

Jeg er heller ikke sikker på om nokia n97 er tilgjenglig i resten av Europa, i Norge er det ihvertfall ikke lansert enda (hvis jeg ikke tar skammelig feil).

 

Er det noen her som har kjøpt fra www.mobilbutikk.com?

 

 

EIDT: legger link til anonnsen hvis det er greit.

Endret av Afghan0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

jeg var innom finn.no idag og så nokia n97 til utrolig pris på 3999. På koplett koster det over 7000.

Selgeren som kaller seg for mobilbutikk har ingen adresse eller telefonnummer. Jeg sendte en mail og spurte om de hadde noe fysisk butikk i Norge slik at jeg kan komme innom og kjøpe den der og da, samt få med meg mobilen. Jeg fikk mail tilbake og ders tod følgende:

 

Vi selger kun over nettet for å holde lavest mulig pris.

 

Det kan være at prisen er uten moms, men med moms og "frakt" vil det ikke være dyrere enn ca 5000.

 

Nå lurer jeg på om det er noen svindlere eller selger de virkelig til så lav pris.

 

Jeg er heller ikke sikker på om nokia n97 er tilgjenglig i resten av Europa, i Norge er det ihvertfall ikke lansert enda (hvis jeg ikke tar skammelig feil).

 

Er det noen her som har kjøpt fra www.mobilbutikk.com?

 

 

EIDT: legger link til anonnsen hvis det er greit.

 

 

var innom siden å snusa litt, og må si jeg ble overraska over at prisene var så sykt lave?? aldri hørt om denna butikken heller, så jeg for min del hadde vært litt forsiktig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...