Gå til innhold

Erfaringer med mobilbutikk.com?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å kjøp meg en iphone og så at www.mobilbutikk.com selger den mystisk billig.

http://www.mobilbutikk.com/product_info.php?products_id=3

Noen som har erfaringer med denne butikken?

 

Paypal skal jo være bombesikkert. Får du ikke varen din så får du pengene tilbake. Ikke sant? Spørsmålet er om det er noe trøbbel med å bruke engelske telefoner? Og evt. må de sendes til england hvis noe er er galt?

Lenke til kommentar

Jo, trur paypal burde være ganske safe. Er også ganske sikker på at det skal være mulig å legge inn eller velge Norsk slik at man får æ, ø og å. Trur nok dessverre at den må sendes til england hvis den skal repareres, men får nesten satse på at det ikke skjer noe med den. Apple har jo bare 1 års garanti uansett og jeg tviler på at jeg trenger å reparere den før den har gått ut uansett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Apple har jo bare 1 års garanti uansett og jeg tviler på at jeg trenger å reparere den før den har gått ut uansett.

Nå har man jo fem års reklamasjonsrett, men den mister man om man kjøper fra utlandet. Kjøper du "gråimport" via en norsk aktør, så er den aktøren alene ansvarlig for reklamasjonsretten, men om aktøren er useriøs så kan det bli vanskelig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...