Gå til innhold

Thehut, lang leveringstid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil si det går nøyaktig like fort som play.com. Har bestilt en del varer fra thehut og play.

 

Men du må huske at det IKKE er play eller thehut sin feil at det går eventuelt så tregt.

Det er her i norge det går så sykt tregt.

fra play og thehut, til norge, tar det som regel vel 2 dager tenker jeg. Her i norge bruker de alt fra 2-3 til 10+ dager..

 

Jeg selv fikk endelig litt pakker idag.. venta 14 dager, det er 11-12 dager siden de kom til norge.

Fortsatt venter jeg på noen flere..

Lenke til kommentar

jeg har bestilt fra både dvd.co.uk, play.com, thehut.com, hmv.com, zavvi.com osv....

 

erfaring ?

 

bestilte nå spill og og diverse så og si samtidig fra play.com, thehut.com og hmv.com .. de har alle brukt 14+ dager! og alle sendte avgårde like fort. og nå dumpa de ned i postkasssa samtidig.

Altså.. spiller absolutt INGEN rolle hvem du bestiller fra, det er her i norge det går tregt.

 

Bestilte også tidligere pakker fra play.com, dvd.co.uk og thehut.com samtidig.. da fikk jeg de etter 4-5 dager samtidig.

 

Det er helt Random.. du kan ikke vite når du får de.

 

Konklusjonen er at alle disse nettbutikkene er flinke og raske. Også får du håpe at systemet glir litt fortere unna når du venter på pakke.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte MadWorld den 7. mai. Fortsatt ikke fått det. Mens et annet spill jeg bestilte samtidig, altså den 7. mai, dukket opp for en uke siden. Så det er litt merkelig at det skal være sånn forskjell da de ble bestilt samme dag. Men det er vel bare å smørre seg med tålmodighet.

 

Har også bestilt noe den 12. og 19. mai fra TheHut som jeg enda ikke har mottatt.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

I dag fikk eg et spill fra thehut som ble sendt 15 mai, litt over en uke siden.

Men venter fremdeles på et spill som ble sendt 5 mai. Kan det anses som forsvunnet?

 

fikk du det som ble sendt 5.mai??

 

bestilte headset der som ble sendt 21,02,2010(2 uker 2 dager siden)

vanlig at norges postvesen klarer å bruke så lang tid??

 

edit: i dag(11,03,10) fikk jeg den ene pakka(bestilte 2 samtidig)

så da er det bare å vente på den siste

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...