Skydog Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Hei De siste ukene har jeg hat problemer med at min thinkpad x200 (windows vista business) har problemer med å våkne fra hvilemodus. Hvis jeg er borte fra maskinen en stund slik at den automatisk faller i hvilemodus og kommer tilbake opplever jeg ofte at når jeg skal begynne å bruke maskinen igjen får jeg bare opp skrivebordsbakgrunnen og musepekeren. Ingen andre funksjoner (hotkeys etc.) fungerer og mitt eneste alternativ er å restarte maskinen. Har noen andre opplevd dette problemet? og fant dere eventuellt ut hvordan det kunne løses? På forhånd takk - Skydog
tjaa Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Kjenner ikke til x200, men siden du ikke nevner oppdateringer kanskje det er lurt å sjekke det eller strømstyringen (deaktivere Battery Stretch f.eks.?): Power Manager for Windows Vista For evt. BIOS oppdatering til 64-bit Vista trengs en CD BIOS Update Utility Lenovo har et aktivt forum, og der nevnes problemer med siste bios v3.01 når VT er enabled (i bios) her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå