Fixit Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Driver å skal sette sammen en pc til stua, som skal tilferdstille følgende: -Stille -Kunne kjøre full Hd ut på 40" tv. -Dra de fleste spill på medium settings. -Redigering av foto og video -Vanlig bruk https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=97777. Antec Fusion Remote Black Corsair VX 450W 1 Gigabyte GA-E7AUM-DS2H (Rev 1.0) Intel Core 2 Duo E8400 1 MIST 120mm vifte MISTYLFA120LSCL Noctua NF-S12-800 2 OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400 Scythe Ninja Mini 1 Western Digital Caviar Green 1 TB Har spesielt disse spørsmålene: -vil det være bedre med en ssd disk og i såfall hvilken (har liten peiling der) -vil grafikkontrolleren være bra nok til å kjøre full hd, samt dra spill på medium -skal bruke adobe premiere elements og skal ikke redigere hd. -Forslag til stillere evt billigere løsning -bør jeg istedet ta dette hovedkortet: https://prisguiden.no/product.php?p...2&cat_id=10 Spesielt fordi dette har 5sec boot av eget OS så kona kan spille av cd kjapt Setter stor pris på alle innspill Endret 12. mai 2009 av Fixit
Fixit Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Kan jeg bare regne oppsettet for perfekt og bestille?
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Ser på et nokså litt oppsett selv, men har mine tvil om hvordan det integrerte skjermkortet vil fungere i spill. Det får omlag 2000 poeng i 3DM06 og det virker som om det er rettet mot HTPC-er. HD-filmer vil det nok lett spise. SSD i HTPC ser jeg ikke noe behov for. De er lydløse, yter ekstremt bra og er kalde, men fremdeles bloddyre. Harddisken du har i kurven er mer eller mindre lydløs den også og vil ikke være en flaskehals til normalt htpc bruk. Hvis du absolutt vil ha en så har Ocz´Vertex og Intels X-25 blitt tatt godt i mot. Ser ingen grunn til at denne ikke vil fungere greit til redigering. For å si det slik så kopierte jeg nettopp din handleliste og erstattet den jeg opprinnelig hadde
Fixit Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Skrevet 14. mai 2009 Da tror jeg nok jeg også nærmer meg endelig løsning, takk for tilbakemelding Blir nok ikke ssd nei, får heller se hvor mye den støyer med en barracuda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå