ungua Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Hei, etter å ha spillt Burnout7 lenge og intensiv begynner spillet plutselig å kræsje veldig mye. Jeg har en mistanke om at dette skyldes noe i sammenheng med grafikkortet, men forstår ikke meldingene jeg får. Det dreier seg her om en splitter ny Dell XPS M1530 med grafikkort 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT. Det hender jeg får en "alvorlig feil" eller noe om "skjermdriveren". Pussig nok så kjenner jeg at Burnout kommer til å kollapse når bildet begynner å hakke. Noen ganger kan jeg da bruke Windows som normalt, andre ganger blir skjermen svart, mens musikken i Foobar bare fortsetter å spille. Omstart er da den eneste løsningen. Håper noen kan hjelpe meg med feilsøket! Ungua
War Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Gjetter temp er problemet. Driveren resetter seg selv, innebygget shut-down om for varm. Kjør noen benchmarks og sjekk temp? Sett fan til 100% manuellt?
ungua Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Takk for svaret! Det er noe som jeg frykter kan være sant. Både CPU og GPU kan til tider komme opp i 77-78 grader. Det har vært slik helt fra begynnelsen. Jeg tar kontakt med Dell jeg. Ungua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå