DeathStriker Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Hei! Har problemer med, mest pappa, foreldrene mine anngående spillet cod4. De sier at det tar min tid, påvirker meg negativt og at det er helt uakseptabelt at jeg har spiller det, hva mener dere?
Patrick de Maar Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Tja, så lenge det ikke går utover skolearbeid så er det vel ditt valg hva du bruker fritiden på?
Alinoe Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Hvordan skal vi kunne si noe som helst om dette uten mer informasjon. Får du gode karakterer, har du fortsatt et aktivt sosialliv, driver du fortsatt med fritidsaktiviteter, dersom du har gjort det tidligere?
DeathStriker Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Skrevet 10. mai 2009 Hvordan skal vi kunne si noe som helst om dette uten mer informasjon. Får du gode karakterer, har du fortsatt et aktivt sosialliv, driver du fortsatt med fritidsaktiviteter, dersom du har gjort det tidligere? Beklager mangel på info. Ja, karakterene er gode, men når jeg var i min mest aktive spille "modus" ble det sosiale litt lite utnyttet for å si det sånn... Ikke det at jeg spilte hele dagen, men etter jeg hadde spilt, satt jeg bare inne, vet ikke hvorfor. Driver med fotball, og trener på fritiden, er ganske aktiv faktisk
Melkegutt Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Spill til du dropper. Bare hold deg unna MMORPGers (som WoW), det er de du blir ordentlig hekta på.
DeathStriker Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Skrevet 10. mai 2009 Spill til du dropper. Bare hold deg unna MMORPGers (som WoW), det er de du blir ordentlig hekta på. Shall keep that in mind thx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå