Trulsz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvis man uninstaller og så installerer spillet på nytt igjen, mister man da alle "statsa" sine? blir mine "ranks" resetta? Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 jeg mista alt av saves og slikt etter jeg patche om, vet ikke om det har noe å si men. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tviler sterkt, er vel som på xbox live og ps3, online profiler. Altså, jeg tror du skal kunne være rimelig trygg på at de blir lagra. Vi er i 2009, det går ikke an å game online uten å kunne logge seg på andre steder og spille uavhengi av hvilken pc Lenke til kommentar
Trulsz Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Tviler sterkt, er vel som på xbox live og ps3, online profiler.Altså, jeg tror du skal kunne være rimelig trygg på at de blir lagra. Vi er i 2009, det går ikke an å game online uten å kunne logge seg på andre steder og spille uavhengi av hvilken pc sant sant, men er skummelt da ekke morro hvis man mister alt, men profilen burde jo bli lagra online. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er ikke detta gjennom steam da? Da er alt på nettet altså. Lenke til kommentar
trondskhy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du mister alt hvis du ikke backuper (tror jeg). Har opplevd å ikke backupe da mistet jeg alt, og en gang kopierte jeg save og stats filene og hadde de. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 I CoD 4 mister du alt av online stats og single player saves hvis ikke du tar backup. Hadde nok gjort det i WaW også for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ohoi, så dårlig. Undersøkte litt mer, og flere hadde mista profiler og div når de hadde reinstallert/formatert osv. Jævelig dårlig av dem vil jeg si, at de lagrer ting online er jo must for tida Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Helt enig. Tok jo dette som en selvfølge da jeg formaterte, og ble mildt sagt overrasket da jeg mistet min r55. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Stemmer det. "Online profilen" din blir lagret lokalt på maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå