Gå til innhold

BK: Too much? (landskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ønsker kritikk på dette bidet, spesielt mtp redigering. Dro jeg kanskje litt vel hardt i spakene :hmm: ?

post-90016-1241892303_thumb.jpg

Ny versjon, litt mindre hissig:

post-90016-1241904631_thumb.jpg

Endret av Mostly Space
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dro litt hardt i spakene ja ^^

Men det ser ut som at det er et fint bilde, mulig å laste opp en ny version uten all tonemappingen og oppskarpingen? Eller hva enn det er du har gjort.

Skrevet
Takk. Hadde en mistanke om det ja. Tror jeg har sett meg blind på dette bildet. Blir dette for nøkternt igjen?

post-90016-1241895595_thumb.jpg

Syntes det hadde vært tøft hvis du hadde tatt en blanding. Så hvis du tar himmelen fra bilde 1 og sanden fra bilde 2 :)

Skrevet

Himmelen i det første ble litt vel dramatisk. Stranda ble litt for skarp, kanskje.

Duser du ned himmelen litt og lar vær å skarpe opp så voldsomt tror jeg du får et mye bedre resultat.

Jeg likte bildet. Veldig dramatisk og fint. Fint potensiale i alle fall.

Skrevet
Himmelen i det første ble litt vel dramatisk. Stranda ble litt for skarp, kanskje.

Duser du ned himmelen litt og lar vær å skarpe opp så voldsomt tror jeg du får et mye bedre resultat.

Jeg likte bildet. Veldig dramatisk og fint. Fint potensiale i alle fall.

Takk. Yep, enig nå. Sitter på en litt småblass skjerm så er ikke helt lett å se hva som er gunstig. Har lagt til ny versjon nå, med mindre kontrast i himmelen, mindre fargemetning og mindre oppskarping (spes i forgrund).

Ideen om å blande himmel og sand fra forskjellige bilder var også gpd, men prøver meg på å se hvordan denne ned-tonede versjonen av originalen faller i smak til å begynne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...