Linkage Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hei, jeg vurderer å kjøpe en PC fra Komplett.no, men der hvor man velger alle delene så har den ikke det Skjermkortet jeg har lyst på. SÅ jeg har tenkt til å bare ta det billigste å heller sette inn PowerColor Radeon HD 4890 1GB. Det jeg lurer på er om det er plass til det skjerkortet i et Antec Nine Hundred Kabinett eller i et In-Win J649 Kabinett eller et Cooler Master Mystiqe Kabinett. Hvis det passer i alle så tar jeg bare det som ser best ut. Endret 9. mai 2009 av Linkage
Rescue me Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Er i hvert fall plass i et Antec Nine Hundred. Tror det skal gå fint i de andre kabinettene også, men kan vel vente på svar fra andre først.
Linkage Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ok, angående Antec Nine Hundred, lyser de blå viftene foran konstant? Endret 9. mai 2009 av Linkage
Rescue me Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Ok, angående Antec Nine Hundred, lyser de blå viftene foran konstant? Det vet jeg ikke. Antec Three Hundred er et fint alternativ til Nine Hundred.
toazty Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 de blå viftene på 900 two ,lyser konstant iallfall, eneste vifta på toppen som kan skrus av.. merkelig men sli er det nå.. sansynligheten er stor for at du kanskje på kjøpe deg extendere til psu'en , de må over skjermkortet og opp på HK, noe som iallefall ble SVÆÆÆÆRT knapt med ledning for meg.. jeg må kjøpe meg en extender for å få strøm til cpu for at det skal se fint ut..
Linkage Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hmm, den så bedre ut, men det er begrensa kabinett valg på "PC-Byggeren" på komplett.no. Dette er den jeg vurderer å kjøpe: Komplett Gamer i05 Endret 9. mai 2009 av Linkage
CorporalClegg Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 De ville ikke solgt kombinasjoner som ikke er mulige.
Linkage Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 Nei, men det er nettopp det. Radeon 4890 er ikke på lista, det er derfor jeg må kjøpe den billigste å bytte den ut med 4890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå