Gå til innhold

...er det ingen som vet...???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

generelt treg PC ?

Defrag den ellerno

signaturen min blei for RAM for kilogram

sjekk som det rima

[ Denne Melding var redigert av: house på 2002-01-22 09:52 ]

Skrevet

Er det tilfeldigvis en divx?

Da er det explorer som accesser fila og skal finne ut alle mulig spissfindigheter den kan displaye i den ramma på sia... eller om du har details på... og i bånn...

Og om da fila ligger i mange fragmenter og den skal finne ut hvor lang den er, hvilket format den er i, hvilke dimensjoner +++

Test å defragmentere disken og ta å fjern en masse "options" på details menyen... (høyreklikk og hukk av det du ikke trenger...)

Explorer har litt for høy prioritet enkli :smile: Explorer knaber alt av systemressursert til den er ferdig med det den skal... og om det er å analysere fila no sånt til de grader så... kan det ta litt tid... og maskina... "fryser" :

Skrevet

Quote:

On 2002-01-22 10:33, Pion_ skrev:

Er det tilfeldigvis en divx?

Da er det explorer som accesser fila og skal finne ut alle mulig spissfindigheter den kan displaye i den ramma på sia... eller om du har details på... og i bånn...

Og om da fila ligger i mange fragmenter og den skal finne ut hvor lang den er, hvilket format den er i, hvilke dimensjoner +++

Test å defragmentere disken og ta å fjern en masse "options" på details menyen... (høyreklikk og hukk av det du ikke trenger...)

Explorer har litt for høy prioritet enkli :smile: Explorer knaber alt av systemressursert til den er ferdig med det den skal... og om det er å analysere fila no sånt til de grader så... kan det ta litt tid... og maskina... "fryser" :

Det er alle video-filer det gjelder, i alle fall de som er store. Ja, jeg tror det er den ramma på sida som gjør at explorer henger seg. Men jeg får ikke til det med å fjerne "options" på details-greia di. Kan du forklare litt nærmere? Har prøvd å defragmentere, men det hjalp fortsatt ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...